  • Data: 2016-01-18 23:58:06
    Temat: Re: VISA - kupon na 20 zł od Allegro
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Wreszcie odrobiłem się z zaległościami i mogę opisać dalszy ciąg sprawy.

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 23:50:10 +0100, janek z pola napisał(a):

    > No ogólnie rzecz biorąc ta promocja jest słaba - 20 PLN za zapisanie danych
    > karty w ich systemie i prawdopodobnie za wyrażenie zgody na spam.

    Określenie, że "ta promocja jest słaba" nie oddaje istoty rzeczy; ta
    promocja to jeden przekręt na drugim!!!

    1. Złożyłem reklamację i w odpowiedzi dowiedziałem się, że kodu
    promocyjnego nie dostałem dlatego, bo nie wyraziłem zgody na
    otrzymywanie spamu, a oni bez tej zgody nie mogli do mnie wysłać maila z
    tym kodem (chociaż normalnie i tak dostaję od nich po kilka maila
    dziennie!)
    2. Żeby zapoznać się z Regulaminem promocji, z konta żony powtórzyłem te
    same operacje, które sam wcześniej wykonywałem żeby skorzystać z
    promocji, a ekran wyglądał wówczas tak:
    https://www.dropbox.com/s/y5gy0zfeqkt2lgp/Promocja%2
    0VISA%2020%20z%C5%82%20-%201b.jpg?dl=0
    W systemie transakcyjnym ani słowa o tym, że są jakieś ograniczenia lub
    że trzeba spełniać jakieś dodatkowe warunki!
    3. Ponieważ poprzednio sądziłem, że tam będzie regulamin Promocji, więc
    tym razem kliknąłem w link do Regulaminu, który poprzednim razem
    zaakceptowałem bez czytania. Efekt? "Eror 404", nie ma takiej strony!
    https://www.dropbox.com/s/b0jmocacwmk5j6p/Promocja%2
    0VISA%2020%20z%C5%82%20-%20Regulamin%20PayU-1.jpg?dl
    =0
    4. Już od pierwszego maila, za każdy razem prosiłem o udostępnienie mi
    Regulaminu promocji. Za każdym razem moja prośba pomijana było
    całkowitym milczeniem. Linka do Regulaminu dostałem dopiero wtedy, gdy
    poprosiłem o niego po raz *czwarty*! Oto ten link:
    https://www.visa.pl/zlota-strefa/promocje/assets/pdf
    /allegro/promocja-z-allegro-regulamin.pdf
    Dopiero gdy zapoznałem się z tym Regulaminem, oczywistym stała się dla
    mnie skala tego przekrętu:
    a) Z promocyjnego kuponu można skorzystać wyłącznie wtedy, jeśli przy
    zakupie na Allegro płaci się kartą VISA,
    b) Wartość tego towaru musi wynosić co najmniej 100 zł,
    c) Z promocji są wyłączone wszystkie towary wystawione w kategoriach
    wymienionych na tej stronie:
    http://faq.allegro.pl/artykul/26155/w-ktorych-katego
    riach-nie-zaplace-karta-ani-srodkami-z-konta.
    (do tych kategorii należą np. doładowania telefonów komórkowych)
    d) Kod promocyjny można wykorzystać tylko do 31.12.2015 r.

    W obliczu powyższego, tym bardziej aktualne staje się pytanie, czy
    bezpiecznym jest powierzanie numeru oraz kodu CCV swojej karty
    płatniczej firmie, która w swej działalności kieruje się takimi
    standardami uczciwości.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof