  • 1. Data: 2010-02-28 17:07:13
    Temat: VISA Electron bez autoryzacji
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Czy zapis na slipie

    Kod autoryzacji: (3) (F)

    Oznacza, że transakcja została przeprowadzona off-line? Pytam, bo moja
    wznowiona karta VISA Electron z ING tak się zachowuje. Naprawdę wygląda to
    tak, jakby autoryzacji nie było (slip drukuje się od razu po wprowadzeniu
    PIN-u).

  • 2. Data: 2010-02-28 20:45:58
    Temat: Re: VISA Electron bez autoryzacji
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 18:07:13 +0100, corner napisał(a):

    > Czy zapis na slipie
    >
    > Kod autoryzacji: (3) (F)
    >
    > Oznacza, że transakcja została przeprowadzona off-line?

    Tak.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2010-02-28 20:51:33
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "corner" news:hme7s5$rv$1@mx1.internetia.pl

    > Czy zapis na slipie
    > Kod autoryzacji: (3) (F)
    > Oznacza, że transakcja została przeprowadzona off-line?

    si.

    > Pytam, bo moja
    > wznowiona karta VISA Electron z ING tak się zachowuje.

    bosko!

    > Naprawdę wygląda to tak, jakby autoryzacji nie było (slip drukuje się od
    razu po wprowadzeniu
    > PIN-u).

    to teraz pytanie za 100 punktów - transakcja Ci się pojawiła w blokadach czy
    ING od razu wrzuca takie transakcje do historii po rozliczeniu?

  • 4. Data: 2010-02-28 23:19:42
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > Tak.

    A więc cuda zdarzają się całkiem często. I już zauważyłem, że trafia się to
    zazwyczaj gdy transakcja dokonywana jest przy użyciu chipa.

  • 5. Data: 2010-03-01 10:16:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > to teraz pytanie za 100 punktów - transakcja Ci się pojawiła w blokadach
    > czy
    > ING od razu wrzuca takie transakcje do historii po rozliczeniu?

    To nie jest pytanie za 100 punktów, ale raczej pytanie z kontekstem
    paranormalnym. :) Jak transakcja off-line miałaby się pojawić w blokadach?

  • 6. Data: 2010-03-01 10:19:48
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 1 Mar, 11:16, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > To nie jest pytanie za 100 punkt w, ale raczej pytanie z kontekstem
    > paranormalnym. :) Jak transakcja off-line mia aby si pojawi w blokadach?

    To miało być raczej odwrotnie ;)
    Brak blokady miał potwierdzić, że to było off-line.

    Czy kredytowe ING maja teraz podobna funkcjonalność?
    Na KK BZWBK jestem zawiedziony kiedyś było czasem off-line a odkąd
    mam nowa kartę to nigdy.

  • 7. Data: 2010-03-01 10:23:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqf.googlegroups.com...

    > Czy kredytowe ING maja teraz podobna funkcjonalność?
    > Na KK BZWBK jestem zawiedziony kiedyś było czasem off-line a odkąd
    > mam nowa kartę to nigdy.

    Na kilkaset transakcji, nie zdarzył mi się off-line na żadnej z kart
    kredytowych ING tak jakoś od 2-3 latek.

  • 8. Data: 2010-03-01 11:13:21
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hmg410$6oa$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > To nie jest pytanie za 100 punktów, ale raczej pytanie z kontekstem
    > paranormalnym. :) Jak transakcja off-line miałaby się pojawić w blokadach?

    uwierz mi znam takie klocki - nie z Polski, ale jednak.
    Transakcja dokonana offline, pojawiła się blokadach po dwóch dniach,
    posiedziała tam jeden dzień a w końcu została zaksięgowana.

  • 9. Data: 2010-03-02 13:02:16
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > to teraz pytanie za 100 punktów - transakcja Ci się pojawiła w blokadach
    > czy
    > ING od razu wrzuca takie transakcje do historii po rozliczeniu?

    To teraz odpowiedź za 100 punktów: ING w ogóle nie pokazuje blokad dla KK
    :-). Chociaż możnaby spróbować zadzwonić na ich infolinię i zapytać (oni
    mają podgląd na bieżąco).

    Dzisiaj znowu trafiła mi się taka transakcja bez autoryzacji, tym razem z
    kodem (1) (F), ale nie pomyślałem, żeby sprawdzić.

  • 10. Data: 2010-03-02 13:03:18
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Na kilkaset transakcji, nie zdarzył mi się off-line na żadnej z kart
    > kredytowych ING tak jakoś od 2-3 latek.

    No to może jednak była autoryzacja, ale na slipie nie podają kodu?