  • 1. Data: 2003-01-04 14:55:32
    Temat: VG z mBanku
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Mam pytanie do posiadaczy ww. karty:
    Czy do jej otrzymania wystarczy przez 3 miesiące trzymać na koncie 4000 zł i
    się ją wtedy dostanie, czy może trzeba spełnić jakieś dodatkowe warunki?

    Dzięki za odpowiedź
    Pozdrawiam - J.

  • 2. Data: 2003-01-04 19:35:04
    Temat: Re: VG z mBanku
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "JOHNNY"
    > Mam pytanie do posiadaczy ww. karty:
    > Czy do jej otrzymania wystarczy przez 3 miesiące trzymać na koncie 4000 zł
    > się ją wtedy dostanie, czy może trzeba spełnić jakieś dodatkowe warunki?

    Jeszcze chyba rachunek musi być 6 miesięcy.
    I zadzwoń sam, powiedz że chcesz kartę. Nie czekaj na ich ruch.

    Bogdan

  • 3. Data: 2003-01-04 20:31:12
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    NIE

    Ale zadzwoń, może dostaniesz

  • 4. Data: 2003-01-04 20:31:39
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Ale zadzwoń, może dostaniesz

    Oczywiście za 250 zł

  • 5. Data: 2003-01-05 01:23:41
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "berdycz" Mam pytanie do posiadaczy ww. karty:

    > NIE

    A tak konkretniej?

    > Ale zadzwoń, może dostaniesz

    Dostanie. Ja dostałem, to czemu jemu mają żałować?

    Bogdan

  • 6. Data: 2003-01-05 12:01:04
    Od: "be" <b...@a...pl>

    > Dostanie. Ja dostałem, to czemu jemu mają żałować?

    Po kwartale przy saldzie tylko 4000 ?????

  • 7. Data: 2003-01-05 13:53:54
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "be"

    > Po kwartale przy saldzie tylko 4000 ?????

    No nie całkiem. Rachunek miał rok, a i depozyty w mbanku miałem wtedy
    większe.
    Ale formalnie wymóg jest 3 miesiące, saldo 4000 zł.
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2107.html#2253
    Nie ma co do tego podchodzić jak do jeża. Jak ktoś chce to niech dzwoni i
    składa wniosek. Nie kosztuje to wiele.

    Bogdan