  • 1. Data: 2002-04-07 16:50:19
    Temat: VG citibanku...
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Witajcie.
    Moj kumpel posiada karte VG z Citibanku...
    Ma ja pod matki konto i wlasciwie to on nie wie ile placi uzywajac
    jej.
    Wie tylko ze za wydanie zaplacil grubo ponad 200 PLN.
    Ktos moglby przyblizyc oplaty?
    Matka mu nie chce powiedziec -pewnie sama niezbyt wie... :)

    Poza tym dlaczego tak wszyscy tu narzekaja na KK CITI?
    Chcialbym go "uswiadomic" :-)

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-04-07 17:07:48
    Temat: Re: VG citibanku...
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Uzytkownik "SunWoj" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > jej.
    > Wie tylko ze za wydanie zaplacil grubo ponad 200 PLN.

    290 zl - oplata roczna za wydanie i korzystanie z karty.

    > Poza tym dlaczego tak wszyscy tu narzekaja na KK CITI?

    Wszyscy nie narzekaja. A ze czasami zdarzaja sie tam rozne historie, nigdzie
    nie brakuje niedociagniec. Istotnie Citi oplaty ma ogromne, a oprocentowanie
    nie najwyzsze, ale w koncu nie kazdy musi VG miec.

    Daniel

  • 3. Data: 2002-04-07 17:55:49
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    >Istotnie Citi oplaty ma ogromne, a oprocentowanie
    > nie najwyzsze, ale w koncu nie kazdy musi VG miec.
    >
    > Daniel

    Ale Citi wydaje tez zwykle karty. Z bardzo wysokimi oplatami i bardzo drogim
    kredytem.

    MichalL