  • 11. Data: 2002-08-12 15:45:41
    Temat: Re: VE w Czechach - kurs CSK/PLN?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "PiotrC" <p...@w...pl> wrote in message news:aj8iu3$q0a$1@news.tpi.pl...
    > Dzięki.
    > Swoją droga to miałem nadzieję, że trochę więcej osób płaciło ostatnio
    kartą
    > u naszych południowych sąsiadów :-)

    Niska świadomość. Byliśmy w Pradze w kilka osób - tylko ja płaciłem kartą i
    ludzi nie da się jakoś przekonać. A w nagrodę mam wciąż nierozliczoną opłatę
    za hotel na kredytówce :-)))) (żelazko)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-08-13 07:24:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał

    > Niska świadomość. Byliśmy w Pradze w kilka osób - tylko ja płaciłem kartą
    > ludzi nie da się jakoś przekonać. A w nagrodę mam wciąż nierozliczoną
> [...]

    Citek dosc szybko rozlicza transakcje z zelazka w niektorych krajach np.
    Chorwacja, Slowenia, Czechy podobnie :(( U mnie w zeszlym roku transakcje z
    zelazka zeszly szybciej niz z POSa :(( A mialem nadzieje na przedluzony
    'grace period' :-))

    pzd

  • 13. Data: 2002-08-13 11:11:11
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chorwacja, Slowenia, Czechy podobnie :(( U mnie w zeszlym roku transakcje
    > zelazka zeszly szybciej niz z POSa :(( A mialem nadzieje na przedluzony

    Może to OT, ale z mojego doświadczenia z żelazkami na greckich wyspach
    okazuje się, że można uzyskać znacznie dłuższy 'grace period'. Transakcje z
    września miałem rozliczone w styczniu i lutym (VC z PeKaO SA).

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    (stare i najnowsze regulaminy NOM tamże do obejrzenia)

  • 14. Data: 2002-08-14 08:09:56
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    PiotrC napisał(a):

    > Witam,
    > mam prośbę do osób, które dokonywały ostatnio płatności kartą Visa Electron
    > w Czechach, czy możecie podać kwoty transakcji, które już zostały rozliczone
    > przez bank?
    data platnosci - sobota 10.07
    13,63 - vc lukas bezgotowkowo
    14,20 - kantor