  • 1. Data: 2002-01-18 19:50:04
    Temat: VE i zamkniete konto
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Witam
    A ja z innej beczki. Moja dziewczyna miała ostatnio taki przypadek. Zamkneła
    konto w jednym oddziale i otworzyla w innym, ale tego samego banku. Po
    miesiacu dostala Electrona - myslala, ze do nowego konta i wyplacila z
    bankomatu gotowke. Po kolejnym miesiacu okazalo sie, ze byl to Electron do
    zamknietego wczeniej konta. Dodam, ze na zamknietym koncie nie bylo w dniu
    wyplaty bankomatowej zadnych pieniedzy, zostaly wczesniej przelane zgodnie z
    dyspozycja zamkniecia. Czas na podsumowanie
    1.W jaki sposob bylo mozliwe wyplacenie pieniedzy z pustego i na dodatek juz
    nie istniejacego konta?
    2. Co to za bank? :-)

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 2. Data: 2002-01-18 20:22:19
    Temat: Re: VE i zamkniete konto
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "MariuszJ" <m...@d...pl> wrote in message

    > 2. Co to za bank? :-)

    PKO BP SA - Stan konta nie ma związku z tym ile możesz wypłacić w
    bankomacie

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-01-21 09:20:38
    Od: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl>

    > PKO BP SA - Stan konta nie ma związku z tym ile możesz wypłacić w
    > bankomacie
    I mają jakiś taki system już, że jest jeden numer klienta.
    Mam konto zetowe w jednym oddziale, walutowe w innym i gdzieś od roku może
    dostaję wyciag z walutowego z oddziału, który prowadzi mój zetowy. Tylko w
    nawiasie jest numer rachunku walutowego.