  • 1. Data: 2004-05-31 19:30:21
    Temat: VE - da się płacić w ten sposób ?
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    Potrzebuje kupić bilet lotniczy za granicą i mam pytanko: czy moge za pomocą
    VE mBanku lub Lukasbanku kupić bilet (przy transakcji wymagają podania nr
    karty i danych) ?

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2004-05-31 19:37:25
    Temat: Re: VE - da się płacić w ten sposób ?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Adrian napisał(a):

> [...]
    > VE mBanku lub Lukasbanku kupić bilet (przy transakcji wymagają podania nr

    VE MBanku nie umożliwia wykonania takiej operacji. Od tego jest Ekarta

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-05-31 19:55:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Adrian napisał:

    > Potrzebuje kupić bilet lotniczy za granicą i mam pytanko: czy moge za pomocą
    > VE mBanku lub Lukasbanku kupić bilet (przy transakcji wymagają podania nr
    > karty i danych) ?

    nie... z polskich VE tylko inteligo, DB, Fortis i BPH interia

  • 4. Data: 2004-05-31 21:00:13
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    to mam problem :(

    kolega ma eKarte mbanku czy za pomocą jego karty można opłacić mój bilet ?

  • 5. Data: 2004-05-31 21:25:01
    Temat: Re: VE - da si?? p??aci?? w ten sposób ?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Adrian <z...@o...pl> wrote:
    > to mam problem :(
    >
    > kolega ma eKarte mbanku czy za pomoc?? jego karty mo??na op??aci?? mój bilet ?

    Spytaj w liniach lotnicznych, może być różnie.
    Ja kupowałem w Czeskich CSA kartą Inteligo i przy odbiorze biletu
    (papierowy) trzeba pokazać fizycznie kartę którą się kupiło, inaczej
    nie wydadzą biletu.

    Pani miała problem, bo to była karta płaska, a oni w biurze CSA to
    odbijają na takim żelazku. W końcu Pani zrobiła ksero karty i to jej
    wystarczyło. Żeby uniknąć nieporozumień: bilet był opłacony przez
    Internet i kasa dawno z konta zeszła. Ale mimo to chcieli jeszcze
    odbijać na żelazku.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/