  • 21. Data: 2002-04-16 17:52:07
    Temat: Re: VC zlotowa z PeKaO kredytowa czy debetowa?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    darek ciesla <d...@W...pl> writes:

    > Michal Jankowski wrote:
    > [cut]
    >
    > Ale jest VC o nazwie Concerto, ktora jest charge.

    I tez jest w odmianie zlotowa i dolarowa? 8-)

    MJ

  • 22. Data: 2002-04-17 07:16:27
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > I tez jest w odmianie zlotowa i dolarowa? 8-)

    No faktycznie, ze nie. Ale w subj nie ma nic na ten temat.
    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 23. Data: 2002-04-17 09:13:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    darek ciesla <d...@W...pl> writes:

    > No faktycznie, ze nie. Ale w subj nie ma nic na ten temat.

    Jak to nie ma? 8-)

    Jest napisane "VC zlotowa"...

    MJ

  • 24. Data: 2002-04-17 09:15:23
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Exactly.

    > I dlatego karty Visa Classic (zlotowa i dolarowa) z Pekao SA _nie sa_
    > charge, tylko debetowe.

    ??? Od kiedy? Powyższy opis to włąsnie działanie kart Visa Classic z
    Peako S.A.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 25. Data: 2002-04-17 09:23:52
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> wrote in message

    > ??? Od kiedy? Powyższy opis to włąsnie działanie kart Visa Classic z
    > Peako S.A.

    Co najmniej od 1996 roku, bo wtedy wyrobiłem swoje :-) To są zwykłe,
    wypukłe debetówki.

    Pekao SA dodał karty charge do oferty nieco później, łącząc je z Eurokontem.
    Natomiast te ich pierwotne Classiki są związane z osobnymi kontami, zresztą
    na koszmarnych warunkach, i do Eurokonta nie mają się nijak.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 26. Data: 2002-04-17 09:27:46
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:a9jefb$m50$1@news.onet.pl...

    > ??? Od kiedy? Powyższy opis to włąsnie działanie kart Visa Classic z
    > Peako S.A.

    Ludzie - nie wprowadzajcie innych w blad. Jak ktos wejdzie na strone Pekao
    to moze przeczytac ze jest VC zlotowa i dolarowa (i o niej tu mowimy) i jest
    zupelnie inna karta Visa Concerto (o ktorej tu NIE mowimy). Z opisu
    VC_zlotowej_i_dolarowej wynika ze:

    "Są to międzynarodowe karty płatnicze debetowe, tzn. że można nimi dokonywać
    transakcji do wysokości salda specjalnych rachunków obsługujących karty Visa
    Classic. Transakcje bezgotówkowe i wypłaty gotówki obciążają na bieżąco
    rachunek - złotowy lub dolarowy - w zależności od tego, którą kartą została
    dokonana transakcja."

    Sa to wiec typowe debetowe karty. Pieniadze musza lezec na koncie - inaczej
    bedzie odmowa autoryzacji. Wiem to tez dlatego bo sam kiedys taka karte
    posiadalem.

    D.

  • 27. Data: 2002-04-17 10:07:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl> writes:

    > ??? Od kiedy? Powyższy opis to włąsnie działanie kart Visa Classic z
    > Peako S.A.

    Od POCZATKU istnienia tych kart. Sprawdz sobie.

    MJ

  • 28. Data: 2002-04-17 10:39:10
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Adam Płaszczyca wrote:

    > ??? Od kiedy? Powyższy opis to włąsnie działanie kart Visa Classic z
    > Peako S.A.

    Khem?
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s2.xml?/sid=35/
    lang=PL/700367-322361-90609

    pzdr

    Tomek

  • 29. Data: 2002-04-17 12:06:49
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > Jak to nie ma? 8-)
    > Jest napisane "VC zlotowa"...

    No to jest zlotowa charge - VISA Concerto.
    Swoja droga dlaczego nie uwazacie tej karty za VC ?

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 30. Data: 2002-04-17 12:34:29
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Ktos tu pisal, ze Citi ma dawac EC/MC jak sie ma 2500zl. Sadze wiec, iz KK
    > jest dla zamozniejszych, ktorzy chca by ich pieniazki procentowaly, a oni
    > beda korzystac z darmowego kredytu.
    >
    > pzdr

    Pozwolicie panowie, że się wtrące, a propo tego darmowego kredytu
    bo to lekka herezja,
    przy wypłatach pobierana jest prowizja (1% bezgotówkowo , 3% gotówka)
    czyli de facto bierzesz kredyt na miesiac (srednio pewno 2 tygodnie)
    na ten procent. Ciekawe ile to wychodzi srednio rocznie ;) (20%-40%)
    (bez uwzgledniania opłat stałych)

    Pozdrawiam
    Grzesiek

    Jeżeli są takie karty bez prowizji bardzo proszę o informacje