  • 1. Data: 2002-04-14 22:25:37
    Temat: Konkurs Bankiera - jak ktos wygra - przyznac sie :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Losowanie nagrody zostanie przeprowadzone dnia 15.04.2002 o godz. 14.00 w
    siedzibie Banku -Sponsora Nagród w obecności komisji. Z przeprowadzonego
    losowania zostanie spisany protokół.
    Imię i nazwisko laureata zostanie podane do publicznej wiadomości dnia
    15.04.2002 na stronach www.bankier.pl.

    Czy zwyciezca bedzie sie mogl pochwalic, ze wygral??? :)
    Ciekaw jestem jaki w koncu to bank bedzie :)))

    No i kiedy to sie ukaze - niby tego samego dnia, ale diabli ich wiedza..

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-15 09:48:04
    Temat: Re: Konkurs Bankiera - jak ktos wygra - przyznac sie :)
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    Dlaczego zakładasz, że wygra ktoś czytający tą grupę?

    ERY

  • 3. Data: 2002-04-15 10:02:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dlaczego zakładasz, że wygra ktoś czytający tą grupę?

    Mysle, ze jest duze prwadopodobienstwo.
    Dlaczego? Bo ktos "z sieci" po pierwsze mogl nie zauwazyc (pamietaj, ze
    konkurs byl dedytkowany dla nas - dla grupy :))) , a po drugie musial
    jeszcze zgadnac co to za bank.

    To wlasnie juz 12na. Huh - jeszcze ze 2 godziny :)

  • 4. Data: 2002-04-15 10:58:03
    Od: cefek <c...@n...pl>

    On Mon, 15 Apr 2002 12:02:15 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Dlaczego? Bo ktos "z sieci" po pierwsze mogl nie zauwazyc (pamietaj, ze
    >konkurs byl dedytkowany dla nas - dla grupy :))) , a po drugie musial
    >jeszcze zgadnac co to za bank.

    O ile pamiętam, nie było tam takiego pytania... ale mogę się mylić, bo
    wypełniałem dawno.

  • 5. Data: 2002-04-15 11:01:44
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    cefek wrote:

    > O ile pamiętam, nie było tam takiego pytania... ale mogę się mylić, bo
    > wypełniałem dawno.

    No to wypelniales nie ten konkurs ;)

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 6. Data: 2002-04-15 11:06:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No to wypelniales nie ten konkurs ;)

    hi hi hi :) Mnie oczywiscie chodzilo o konkurs 1504 :)