  • 11. Data: 2002-04-15 15:04:38
    Temat: Re: VC zlotowa z PeKaO kredytowa czy debetowa?
    Od: "Rafal" <r...@w...pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    news:2nr8lhxi6h.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Mowisz o roznicy miedzy karta plaska a wypukla, a nie miedzy debetowa
    > a kredytowa. Sa wypukle karty debetowe, sa.

    A co to zmienia, skoro wypukłą możesz zapłacić w "żelazku" na dowolną sumę?
    (byle małe transakcje jednorazowe, aby sprzedawcy nie chciało się dzwonić po
    autoryzację)

  • 12. Data: 2002-04-15 16:21:42
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Kuba Szajnar <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > mam czy wyzej wymieniona karta jest debetowa czy kredytowa.
    Debetowa z odroczonym terminem (nazywana charge).

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 13. Data: 2002-04-15 18:05:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl> writes:

    > Debetowa z odroczonym terminem (nazywana charge).

    Ta z subjectu? Zwykla debetowa, zadne charge.

    MJ

  • 14. Data: 2002-04-16 06:58:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002 14:37:10 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Naturalnie. Tylko, ze wez pod uwage, iz zwykle trzeba miec ok. 1500zl netto
    >zarobkow, a jakos nie wydaje mi sie, aby ludzie majacy takie zarobki "caly
    >czas jechali na debecie" - sama obsluga karty moze kosztowac i 100zl/rok. Ci
    >zarabiajacy powiedzmy <1000zl i tak nie maja szans na KK (chocby i mieli
    >100.000.000zl otrzymane w spadku na koncie w tym samym banku).

    Zdziwilbys sie. Z tego co obserwuje to wlasnie osoby niezle
    zarabiajace sa glownym odbiorca kredytow odnawialnych (tych
    wiekszych).
    A szczegolnie mlode, przyzwoicie zarabiajace osoby.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-04-16 07:59:59
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Ta z subjectu? Zwykla debetowa, zadne charge.
    >
    > MJ

    Jesli chodzi o Zubrobank to charge.

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 16. Data: 2002-04-16 08:03:58
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Zdziwilbys sie. Z tego co obserwuje to wlasnie osoby niezle
    > zarabiajace sa glownym odbiorca kredytow odnawialnych (tych
    > wiekszych).
    > A szczegolnie mlode, przyzwoicie zarabiajace osoby.

    Nie, nie dziwi mnie to. Dziwie sie raczej, ze banki nie wprowadzaja
    zabezpieczenia w postaci lokaty czy wplywow na konto (niektore tak robia,
    ale dotyczy to kredytow odnawialnych, a nie kart kredytowych). Nie kazdy
    chocby chce ujawniac dochody - bardzo ciekawy list w tej sprawie jest na
    forum mBanku od zbulwersowanej osoby, ktora musiala ujawnic dochody
    smierdzacemu kurierowi z Masterlinka (umowa z mBankiem).

    pzdr

  • 17. Data: 2002-04-16 10:21:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    darek ciesla <d...@W...pl> writes:

    > Jesli chodzi o Zubrobank to charge.

    Na na litosc, Visa Classic z Pekao SA wystapuje w odmianach zlotowa i
    dolarowa i zadna z nich nie jest charge...

    MJ

  • 18. Data: 2002-04-16 13:13:53
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Na na litosc, Visa Classic z Pekao SA wystapuje w odmianach zlotowa i
    > dolarowa i zadna z nich nie jest charge...

    Aj waj... Ustalmy co oznacza karta charge - jest to karta, na której
    bank udziela krótkoterminowego kredytu, pokrywanego raz w miesiacu przez
    posiadacza.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 19. Data: 2002-04-16 14:07:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]

    > Aj waj... Ustalmy co oznacza karta charge - jest to karta, na której
    > bank udziela krótkoterminowego kredytu, pokrywanego raz w miesiacu przez

    Exactly.

    I dlatego karty Visa Classic (zlotowa i dolarowa) z Pekao SA _nie sa_
    charge, tylko debetowe.

    MJ

  • 20. Data: 2002-04-16 14:37:23
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    [cut]

    > I dlatego karty Visa Classic (zlotowa i dolarowa) z Pekao SA _nie sa_
    > charge, tylko debetowe.
    >
    > MJ

    Ale jest VC o nazwie Concerto, ktora jest charge.

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl