  • 1. Data: 2002-04-10 19:56:20
    Temat: VC Citi -jak placic w sieci ?
    Od: "georg" <g...@p...fm>

    czesc wszystkim

    mam VC Citi -jak najczesciej placi sie w internetowych sklepach,
    tzn co podajemy:
    1. wlasne dane ?
    2. nr. karty ?
    3... i co jeszcze? - Czy PIN tez?
    4...i ewentualnie co jeszcze?

    pozdr!
    georg

  • 2. Data: 2002-04-10 20:01:07
    Temat: Re: VC Citi -jak placic w sieci ?
    Od: "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl>

    > mam VC Citi -jak najczesciej placi sie w internetowych sklepach,
    > tzn co podajemy:
    > 1. wlasne dane ?
    > 2. nr. karty ?
    > 3... i co jeszcze? - Czy PIN tez?
    > 4...i ewentualnie co jeszcze?

    Imię i nazwisko, adres, numer karty wraz z CVV
    (3 ostatnie cyfry numeru karty, zapisane na pasku z podpisem)

    PIN - broń Boże ;)

    Pozdr.
    Merlin

  • 3. Data: 2002-04-11 07:09:13
    Od: "Rafal" <r...@w...pl>

    "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote in message

    > Imię i nazwisko, adres, numer karty wraz z CVV
    > (3 ostatnie cyfry numeru karty, zapisane na pasku z podpisem)
    No to nie są 3 ostatnie cyfry numeru, ale 3 dodatkowe cyfry (czasem podobno
    mogą być 4) zapisane na pasku i nie wytłoczone na karcie

    > PIN - broń Boże ;)

    Oj, broń !!

  • 4. Data: 2002-04-11 08:19:51
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    georg <g...@p...fm> wrote:

    > mam VC Citi -jak najczesciej placi sie w internetowych sklepach,
    > tzn co podajemy:
    > 1. wlasne dane ?
    > 2. nr. karty ?
    > 3... i co jeszcze? - Czy PIN tez?
    > 4...i ewentualnie co jeszcze?

    Podajesz tylko te dane, które masz na karcie. Żadnych pin-ów.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313