  • Data: 2005-07-13 10:32:50
    Temat: Re: VC BZWBK z chipem
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Jul 2005 11:35:37 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > u nich moze i tak ;)

    a czy da sie jakos zniszczyc zawartosc paska nie uszkadzajac chipa? Np
    przez jego porysowanie? I czy wtedy jakis sprzedawca sie nie przyczepi, ze
    karta jest porysowana? Chcialbym placic chipem, ale ten pasek zdecydowanie
    obniza bezpieczenstwo takiej karty.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl