  • Data: 2003-07-07 20:03:42
    Temat: Re: Uwaga na zablokowanie KB24
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > PS. Na wniosek o maestro zlozony przez KB24 kilka miesiecy temu nie mam
    > do dzisiaj zadnej reakcji mimo kilkukrotnych maili wysylanych poczta
    > wewnetrzna. Glucha cisza.
    >
    > Wojtek Frabiński

    To samo ja mialem. Ilekroc pisalem do nich poczta wewn to nigdy nie bylo
    odpowiedzi. Nawet napisalem, ze zaskarze ich i zloze reklamacje i bedzie mial
    prze***** ten pracownik od kb24 w oddziale. Oczywiscie olewka na calego... No
    to pofatygowalem sie i napisalem reklamacje i skarge na pracownikow za ich
    bezczelna postawe i wogole nie wiedza nic o wlasnej ofercie banku. Np Visa
    Classic Charge to np karta kredytowa :D Niech im bedzie - niedorobki.
    Oczywiscie kopia reklamacji poleconym listem dotarl do tego oddzialu, ktory byl
    faktycznie "sala c" jakiegos oddzialu. Oczywiscie do centrali banku tez doszla
    kopia. W sumie 5 kopii bylo. A ze to byl priorytet, to rano za 2 dni dzwoni
    baba i odpowiada na wszystkie pytania/zazalenia z mojej strony i wszsytkie
    wnioski przez kb24 zaczynaja realizowac... i jeszcze pretensja, ze zawsze
    moglem podejsc do oddzialu. Rozbawila mnie glupia baba. Oczywiscie zamknalem
    rachunek i do konca miecha bede mial ich z glowy....

    Kredyt Bank, BGŻ, ING NIE POLECAM!!