  • 11. Data: 2009-05-29 20:42:50
    Temat: Re: Uwaga na kończące się e-lokaty Getinbanku.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:gvpgpq$a78$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Peet" <w...@y...com> napisał w wiadomości

    > W momencie odnowienia się lokaty, odnawia się ona na procent obowiązujący
    > w dniu odnowienia i także obowiązuje cię chyba regulamin , który jest
    > aktualny w dniu odnowienia. Jest to najnormalniej w świecie nowa lokata na
    > warunkach z daty odnowienia.
    >
    > wiatrak

    Jeżeli więc zgłosisz sie na drugi dzień po odnowieniu, to moze cie spotkac
    niemiła niespodzianka. Zapłacic mozesz kare za zerwanie lokaty, bo bedzie
    ona juz zawrta na nowych warunkach.

    wiatrak

  • 12. Data: 2009-05-29 21:26:50
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

    > zwróć uwagę, że w tytule postu jest e-lokata czyli lokata zakładana droga
    > elektroniczną przez www.gb24.pl
    > w dokumencie
    > https://www.gb24.pl/uploads/pliki/ind/podrecznik_uzy
    tkownika_gb24tan.pdf
    > jest:

    Napisałem e-lokata ale to taki skrót. Miałem na myśli lokatę zakładaną przez
    internet ale nie powiązanej z kontem. W umowie lokata jest ustalona jako
    odnawialna. Zakończenie lokaty wymaga wizyty w oddziale i dlatego ważne jest
    aby zrobić to przed zakończeniem okresu umownego (chyba nawet 2 dni
    wcześniej) bo odnowi się na nowej umowie. Wypłacenie pieniędzy jeden dzień
    później spowoduje naliczenie kary 1% co zabierze ok. połowy wcześniej
    wypracowanych odsetek.
    Mirek.

  • 13. Data: 2009-05-29 21:55:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Jeżeli więc zgłosisz sie na drugi dzień po odnowieniu, to moze cie spotkac
    > niemiła niespodzianka. Zapłacic mozesz kare za zerwanie lokaty, bo bedzie
    > ona juz zawrta na nowych warunkach.

    Nikt nie zauwazyl, ze w tabeli oprocentowania w opisie lokat-oplata za
    zarwanie dotyczy tylko lokat zakladanych w oddziale i tylko w PLN.
    O tej oplacie dla e-lokat to troche wyssane z palca. Generalnie wydaje mi
    sie, ze dotyczy to tych lokat zakladanych w placowce, ktore mialy dopisana
    taka klauzule. Ponadto, taki zapis o tej dodatkowej oplacie nie figuruje w
    regulamnie lokat, naraziliby sie sprawami u arbitra bakowego dla lokat
    zalozonych wczesniej. Dla nowych umow, podejrzewam, ze wpisali to sobie na
    potwierdzeniu otwarcia lokaty i sa przez to kryci.