  • 1. Data: 2009-07-20 15:33:52
    Temat: Uwaga na Open Finance i lokate "POL NA POL"
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W Open Finance na lokacie "POL NA POL" polowa srodkow trafia na 12
    miesiecy na 6,5%, a druga polowa na lokate 2 miesieczna na 8%. Po
    uplywie 2 miesiecy krotsza lokata jest odnawiana na 2x mniejszy procent
    tj. 4,5%, a nie na 8% jak bylo za pierwszym razem.

    Niestety na stronach OF nie udalo mi sie dogrzebac, ze tak znacznie
    zmaleje oprocentowanie lokaty, wiec posiadaczom tej lokaty zwracam uwage
    na powyszy HAK ze strony Open Finance.

    p.

  • 2. Data: 2009-07-20 16:05:53
    Temat: Re: Uwaga na Open Finance i lokate "POL NA POL"
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lip, 11:33, perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote:

    > Niestety na stronach OF nie udalo mi sie dogrzebac, ze tak znacznie
    > zmaleje oprocentowanie lokaty

    http://lokaty.open.pl/dokumenty/Lokata_pdf_51.pdf

    "Lokaty są automatycznie odnawiane na taki sam okres i na warunkach
    przewidzianych dla tego
    rodzaju lokat zgodnie z aktualną na dzień odnowienia lokaty Kartą
    produktu, obowiązującą w dniu
    rozpoczęcia kolejnego okresu umownego."

    http://lokaty.open.pl/dokumenty/Lokata_pdf_so2.pdf

    Lokata o stałym oprocentowaniu na 2 miesiące
    (Poniższe warunki dotyczą tylko lokat odnawiających się.)
    2 miesiące 4,39% na koniec okresu

  • 3. Data: 2009-07-20 16:21:04
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    bradley.st pisze:

    > http://lokaty.open.pl/dokumenty/Lokata_pdf_so2.pdf

    Milo mi, ze znalazles tego pdfa, ale wlasnie na tym polega problem, ze
    na stronie OPEN FINANCE jest taki balagan, ze ja do niego nie potrafilem
    dotrzec. Wiec albo ja jestem taki ciemny, albo Open Finance specjalnie
    utrudnia do niego dostep.

    Na stronie z lokata jest tylko link do pierwszego pdfa z opisem produktu.

    p.

  • 4. Data: 2009-07-20 16:26:36
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lip, 12:21, perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote:

> [...]
    > na stronie OPEN FINANCE jest taki balagan, ze ja do niego nie potrafilem
    > dotrzec. Wiec albo ja jestem taki ciemny, albo Open Finance specjalnie

    Opisy wszystkich produktow, dostepne na stronie Open Finance ("Karty
    produktow"):

    http://lokaty.open.pl/dok/

  • 5. Data: 2009-07-20 16:50:57
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    bradley.st pisze:

    > Opisy wszystkich produktow, dostepne na stronie Open Finance ("Karty
    > produktow"):
    >
    > http://lokaty.open.pl/dok/

    No sa, ale strona nie nazywa sie "Karty produktow" tylko "Dokumenty do
    pobrania".

    Dalej uwazam, ze link do informacji o oprocentowaniu po odnowieniu
    lokaty jest umieszczony w sposob niewidoczny (najprawdopodobniej
    celowo), a jego nazwa (Dokumenty do pobrania) nie sugeruje nic specjalnego.

    Nalezy jeszcze zauwazyc, ze PRZED zalozeniem lokaty nie jest wyswietlana
    informacja, ze z regulaminem lokaty (itd.) mozna sie zapoznac na tej i
    tej stronie.

    Wiec podsumowujac. OF ma, bo musi, strone z regulaminami itd., ale
    umieszczona tak, zeby nie bylo zbyt latwo do niej dotrzec.

    p.

  • 6. Data: 2009-07-20 17:06:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    perszing wrote:

    > Wiec podsumowujac. OF ma, bo musi, strone z regulaminami itd., ale
    > umieszczona tak, zeby nie bylo zbyt latwo do niej dotrzec.

    I o to wlasnie chodzi.
    Przecież z czegoś muszą kasę ciągnąć, a normalnie tylu frajerów by nie
    znaleźli.

  • 7. Data: 2009-07-20 17:10:07
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lip, 12:50, perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote:

    > No sa, ale strona nie nazywa sie "Karty produktow" tylko "Dokumenty do
    > pobrania".

    Zapewne dlatego ze poza "Kartami produktow" zawiera i inne dokumenty?

> [...]
    >
    > Wiec podsumowujac. OF ma, bo musi, strone z regulaminami itd., ale
    > umieszczona tak, zeby nie bylo zbyt latwo do niej dotrzec.

    Jeszcze raz, z "Karty" lokaty pol na pol:

[...]

    (1) Przeczytales przed zalozeniem lokaty?
    (2) Zainteresowalo Cie gdzie szukac "Karty produktu" dla lokaty 2-
    miesiecznej przed zalozeniem lokaty Pol na pol?

    Podsumowujac: Wyslij OF e-mail z prosba o zmiane na stronie glownej i
    dolaczenie linku do "Karty" dla lokaty 2-miesiecznej do strony Lokaty
    pol na pol, jezeli uwazasz ze znalezienie tej informacji jest
    utrudnione.

    Przyniesie wszystkim wiecej korzysci niz czwarta wiadomosc na
    pl.biznes.banki.

  • 8. Data: 2009-07-20 21:21:58
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    perszing wrote on 2009-07-20 17:33:

> [...]
    > uplywie 2 miesiecy krotsza lokata jest odnawiana na 2x mniejszy procent
    > tj. 4,5%, a nie na 8% jak bylo za pierwszym razem.
    A czemu się dziwisz? Przecież nie robi Ci się kolejna lokata pół/pół
    tylko odnawia Ci się lokata 2-miesięczna.

    > Niestety na stronach OF nie udalo mi sie dogrzebac, ze tak znacznie
    > zmaleje oprocentowanie lokaty, wiec posiadaczom tej lokaty zwracam uwage
    > na powyszy HAK ze strony Open Finance.
    HAK? Czy ja wiem? Chyba nie liczyłeś że 12 miesięczna jest bonusem do
    2miesęcznej, toć z daleka widać że 8% dostajesz tylko i wyłącznie za to,
    że zakładasz u nich lokatę roczną.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 9. Data: 2009-07-20 21:46:36
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    MrMrooz pisze:
    > HAK? Czy ja wiem? Chyba nie liczyłeś że 12 miesięczna jest bonusem do
    > 2miesęcznej, toć z daleka widać że 8% dostajesz tylko i wyłącznie za to,
    > że zakładasz u nich lokatę roczną.

    Tak jak pisalem wczesniej boli mnie w Open Finance brak klarownosci
    jesli chodzi o warunki dla odnowienia lokaty. Sa kiepskie, wiec sa
    ukryte na ich stronie.

    p.

  • 10. Data: 2009-07-20 22:09:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "perszing" news:h42ojc$lcn$1@news.onet.pl

    > Tak jak pisalem wczesniej boli mnie w Open Finance brak klarownosci
    > jesli chodzi o warunki dla odnowienia lokaty. Sa kiepskie, wiec sa
    > ukryte na ich stronie.

    Powiedz mi, czy Ty naprawdę wierzyłeś, że będzie ci się ta lokata ciągle
    odnawiała na 8%? ;)
    Na przyszłość dobra rada wujka Valdka - przy zakładaniu kolejnych lokat w OF
    zawsze zaznaczaj, że dany depozyt ma się nie odnawiać.
    OF swoją ofertę zmienia często więc w przypadku nie odnawiania lokat zawsze
    masz w pewnym sensie większą swobodę w wyborze a i też trochę tracisz bo OF
    do Ciebie nie dzwoni kiedy ci się lokata kończy i nie proponuje czegoś w
    zamian jeżeli zostawisz u nich kasę :)