  • 11. Data: 2002-11-23 09:29:21
    Temat: Re: Uwaga na Inteligo !
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arndrq$431$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:arncoo$8db$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie da się spróbować. Bankomat nie udostępnia tej funkcji na karty
    > inne, niż PKO BP.

    No tak, ale ktos moglby probowac wciskac na sile do szpary te pieniadze - to
    jest dosc ryzykowne ;)

  • 12. Data: 2002-11-23 09:30:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arnekj$s4$1@news.tpi.pl, cef wrote:

    > Ale mając kartę PKOBP da się chyba złożyć
    > depozyt do Inteligo (ktoś już chyba opisywał-
    > ten test pomyślnie zdany)

    To trzeba by placic za utrzymanie ROR-u. IMHO to juz lepiej wplacic w
    okienku.

  • 13. Data: 2002-11-23 15:46:17
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    On Sat, 23 Nov 2002 00:23:20 +0100, Marcin Nowakowski wrote:

    > 11:30, 15:30, 18:30
    a wiesz o której przelewy wysyła ja w piątek pare minut po 18 wypełniłem
    przelew a tam widze, że wyjdzie dopiero w poniedziałek bleh

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 14. Data: 2002-11-23 15:51:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:pan.2002.11.23.15.46.17.183547.187@sign.atu.re, rmrmg wrote:

    > a wiesz o której przelewy wysyła ja w piątek pare minut po 18
    > wypełniłem przelew a tam widze, że wyjdzie dopiero w poniedziałek bleh

    8, 12, 15

  • 15. Data: 2002-11-24 20:29:47
    Od: "Grzegorz" <g...@c...pl>

    Jak na razie jest niedziela a kasy na koncie nie ma

    z tymi księgowaniami to bzdura na kółkach bo ostatnia sesja elixiru jest coś
    koło 17 ...

    wpłata kasy do bankomatu pko bp zapewne wiązała by się z czekaniem jeszcze
    dzień dłużej , zresztą jak ktoś ma ochotę to może to sprawdzić

    tak jak pisałem ... sytuacja przestaje być zabawna gdy wpłaca się kasę i
    trzeba na nią czekać parę dni

    pozdrawiam

    Grzegorz

  • 16. Data: 2002-11-24 20:33:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik Grzegorz napisał:
    > Jak na razie jest niedziela a kasy na koncie nie ma

    A jakis bank ksieguje w weekendy? Przeciez wtedy nie pracuja...

    > z tymi księgowaniami to bzdura na kółkach bo ostatnia sesja elixiru jest coś
    > koło 17 ...

    Ksiegowana? 18:30.

    > wpłata kasy do bankomatu pko bp zapewne wiązała by się z czekaniem jeszcze
    > dzień dłużej , zresztą jak ktoś ma ochotę to może to sprawdzić

    Tak sie nie da.

    > tak jak pisałem ... sytuacja przestaje być zabawna gdy wpłaca się kasę i
    > trzeba na nią czekać parę dni

    Wplac rano w PKO BP (ale nie ajencji), bedziesz mial po kilku
    godzinach kase, jak wplacasz w ajencji, to wedruja one ostatnia sesja
    elixiru do PKP BP, a dopiero nastepnego dnia pierwsza do Inteligo.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 17. Data: 2003-02-24 19:42:50
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Grzegorz" <g...@c...pl> skribis:

    >2. W PKO BP stałem przez 45 minut do kasy , przede mną była jedna osoba
    >...za to mnóstwo emerytów i rencistów pobierało rekompensaty i odszkodowania
    >, zgodnie z informacją z kasy - osoby te mają pierwszeństwo

    a nie powinni podchodzic na zmiane z nieuprzywilejowanymi? Chyba jest taki
    zwyczaj.

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Uprawiales seks poza cialem?

  • 18. Data: 2003-02-26 07:19:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisał w wiadomości
    > "Grzegorz" <g...@c...pl> skribis:

    > a nie powinni podchodzic na zmiane z nieuprzywilejowanymi? Chyba jest taki
    > zwyczaj.

    Nie powinni.
    Maja pierwszenstwo i tyle.
    Tu nie chodzi o grzecznosc wyswiadczona przez kolejkowiczow osobie starszej
    czy niepelnosprawnej ale o procedure banku.
    Rekompensaty w pierwszej kolejnosci.
    To wynika z zobowiazan banku wobec skarbu panstwa - ze zapewni odpowiednie
    warunki wyplat rekompensat.

    --
    Pozdrowienia
    ---