  • Data: 2004-11-05 15:18:04
    Temat: Re: Uwaga na BPH oddział Bielsko-B ul. Dmowskiego
    Od: "Bartek \(nieodwracalne\)" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrncok15m.jhj.joshua@pingwin.ani...

    > A czy to nie było przypadkiem konto firmowe? Wiele banków tak praktykuje -
    > wpłaty na konta osobiste bez opłat, wpłaty na konta firmowe - z
    opłatami...

    No tak - to jest firmowe konto sklepu w którym kupowałem ksiażkę.
    Ale mało tego - zapytałem pani w okienku - dlaczego (tak w tym BPH na
    stojałowskiego w B-B) dlaczego pobierają prowizję od wpłaty na ich własny
    rachunek?? A ona mi powiedziała, że i tak już idą na rękę swoim klientom
    umożliwiając darmowe wyciąganie kasy z konta :-))))))))))))
    TO JEST ŚMIECHU WARTE !!!!!!

    Od tamtej pory BPH - to dla mnie bank, którego progu nie przestąpie z
    własnej nieprzymuszonej woli !

    pozdrawiam
    Bartek