  • 1. Data: 2002-05-20 19:22:42
    Temat: Uwaga! Wazne
    Od: "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl>

    Nietypowe pytanie
    Czy to mozliwe, zeby posty wysylane na grupe byly usuwane. A jezeli
    tak, to kto ma prawo to zrabic i z jakiego powodu?
    JA

  • 2. Data: 2002-05-20 19:36:29
    Temat: Re: Uwaga! Wazne
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Nietypowe pytanie
    > Czy to mozliwe, zeby posty wysylane na grupe byly usuwane. A jezeli
    > tak, to kto ma prawo to zrabic i z jakiego powodu?
    > JA

    Hmmm...Też chciałbym to wiedzieć.

  • 3. Data: 2002-05-20 19:51:13
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Hmmm...Też chciałbym to wiedzieć.

    Oczywiscie ze tak, kasowane sa glownie za texty nie zgodne z prawem,
    wulgarne, obrazliwe, nie na temat itp.
    A odpowiedzialni za to sa moderatorzy poszczegolnych grup i admini ktorzy
    moga zrobic praktycznie wszystko ;-)

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 4. Data: 2002-05-20 20:03:44
    Od: "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl>

    No dobra, ajesli tekst byl cenzuralny to jakim prawem :-) Do kogo moge
    sie zwrocic?

  • 5. Data: 2002-05-20 20:22:52
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Zuzia <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Czy to mozliwe, zeby posty wysylane na grupe byly usuwane.

    możliwe

    > A jezeli tak, to kto ma prawo to zrabic i z jakiego powodu?

    prawo -- w zasadzie nikt (prócz dwóch osób w pl.*)
    możliwość -- każdy (ale nieautoryzowane kasowanie cudzych postów jest
    karane odcięciem od niusów).

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 6. Data: 2002-05-20 20:25:58
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > Oczywiscie ze tak, kasowane sa glownie za texty nie zgodne z prawem,
    > wulgarne, obrazliwe, nie na temat itp.
    > A odpowiedzialni za to sa moderatorzy poszczegolnych grup i admini ktorzy
    > moga zrobic praktycznie wszystko ;-)

    grupy moderowane polegaja na tym, ze posty wysylane sa do
    moderatorow, ktorzy dopuszczaja je lub nie do grupy,
    wiec nie ma mowy o zadnym kasowaniu,
    pbb nie jest grupa moderowana!

    jakos nie wyobrazam sobie rowniez admina serwera news (takiego jak
    onet, tpi, etc.) czytajacego i usuwajacego posty z grup
    utrzymywanych na jego serwerze, a ktore i tak mozna przeczytac
    na innych serwerach,

    zuzia, czy jakis twoj post znikl?
    jestes pewna, ze go prawidlowo wyslalas?
    posty sie 'przeterminowuja' po jakims czasie i mozna je znalezc
    tylko w archiwum, a moze on jeszcze nie dotarl do serwera, na ktorym
    probujesz go znalezc, miedzy roznymi serwerami moga wystepowac
    opoznienia

    ps. podejrzewam, ze zuza to minik :)

  • 7. Data: 2002-05-20 20:44:05
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > pbb nie jest grupa moderowana!

    A czy Zuzia wspomniala o jaka grupe chodzi? nie, wiec po co ten wykrzyknik?

> [...]
    > onet, tpi, etc.) czytajacego i usuwajacego posty z grup
    > utrzymywanych na jego serwerze, a ktore i tak mozna przeczytac

    To masz mala wyobraznie w takim razie. Chcesz to sprawdz napisz posta w
    ktorym napiszesz mnustwo
    bzdur i innych tego typu ciekawych sformulowan, wyslnij na grupe nie
    moderowana i zobaczymy czy nie zostanie skasowany.
    Najlepiej dla wiekszej skutecznosci powiedz ja co to zli sa admini, to
    wtedy napewno post zniknie b. szybko.

> [...]
    > tylko w archiwum, a moze on jeszcze nie dotarl do serwera, na ktorym
    > probujesz go znalezc, miedzy roznymi serwerami moga wystepowac

    to fakt ;-)

    > ps. podejrzewam, ze zuza to minik :)

    eeee... watpie nie chcialo by mu sie zakladac skrzynki, no i zeby podawal
    sie za kobiete?
    Ciekawi mnie fakt dlaczego Zuzia ma na imie Zuzia a w mailu pisze Kasia ale
    to juz nie moja sprawa...

    Pzd Travis

    PS. Wcale nie mysle ze masz mala wyobraznie, napisalem tylko tak na
    podstawie tego co napisales ;-), bez obrazy.

  • 8. Data: 2002-05-20 20:49:05
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Najlepiej dla wiekszej skutecznosci powiedz ja co (mialo byc "jacy to
    zli") to zli sa admini, to
    > wtedy napewno post zniknie b. szybko.

    sorki za blad ;-)

    Pzd Travis

  • 9. Data: 2002-05-20 20:57:18
    Od: "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    podawal
    > sie za kobiete?
    > Ciekawi mnie fakt dlaczego Zuzia ma na imie Zuzia a w mailu pisze

    Takie insynuacje sa nie na miejscu. Jestem stuprocentowa kobieta :-)
    Chce ustalic fakty. Wyslalam posta na ta wlasnie grupe i co dziwne
    dostalam na priva odpowiedz. Chodzilo o o nieuczciwa firme. Po jakims
    czasie chcialam sprawdzic czy ktos jeszcze odpowiedzial. I co... Posta
    nie ma. Tak wiec zaniepokojolo mnie to i szukam drogi, ktora mogl
    wyparowac.

    Pozdrawiam

    Kasia dla niepoznaki Zuzia

  • 10. Data: 2002-05-20 20:58:39
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > To masz mala wyobraznie w takim razie. Chcesz to sprawdz napisz posta w

    w takim razie prosze rozwiac dalsze watpliwosci,
    admin moze skasowac posta tylko na administrowanym przez siebie
    serwerze news, czy z grupy? (wydawalo mi sie, ze serwery news sa
    autonomiczne), w przypadku 2: kto pociaga za sznurki na pbb?

    zuza: kiedy wyslalas tego posta (o nieuczciwej firmie)?