  • 1. Data: 2002-05-20 17:24:24
    Temat: BZWBK wypłata własnych pieniędzy za 1 pln
    Od: "^pio^" <k...@w...pl>

    Czy nadal występuje? Słyszałem że było zamieszanie wokół kilku banków o to
    że pobierają opłaty za wypłatę pieniędzy w oddziale banku. Może już nie
    pobierają? Kto wie.

  • 2. Data: 2002-05-20 18:16:47
    Temat: Re: BZWBK wypłata własnych pieniędzy za 1 pln
    Od: "pokahontas" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "^pio^" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy nadal występuje? Słyszałem że było zamieszanie wokół kilku banków o to
    > że pobierają opłaty za wypłatę pieniędzy w oddziale banku. Może już nie
    > pobierają? Kto wie.

    hej
    niestety dalej pobiera przynajmniej na 100% bzwbk
    pozdr
    p.

  • 3. Data: 2002-05-22 08:21:59
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > hej
    > niestety dalej pobiera przynajmniej na 100% bzwbk
    > pozdr
    > p.

    Witam,
    wczoraj robiłem nieznaczną wypłatę z konta firmowego patrze dziś
    na BZWBK24 Internet i widzę, że zdjęli mi 4zł, smuci mnie to niezmiernie
    tym bardziej, że płace co miesiąc po 30zł za obsługę konta :((,
    Co tu robić, co trzeci dzień oddaje małą prowizję na marmurowe schody???

    Pozdrawiam
    d...@p...pl

  • 4. Data: 2002-05-22 08:25:49
    Od: <g...@p...onet.pl>

    karta Visa Business Electron
    http://www.bzwbk24.pl/u235/navi/24826
    albo bank wirtualny - ale dla firm to slabawe rozwiazanie