  • 1. Data: 2003-12-17 13:00:50
    Temat: Utrata pamięci
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Hipotetycznie: zapominam te wszystkie piny, hasła i kody. Nie mam ich
    zapisanych, albo gubię, albo nie mogę sobie przypomnieć, gdzie
    zapisałam. Jak się można dostać do pieniędzy w bankach? I to nie tylko
    wyłącznie internetowych, bo np. w Lukasie czy Pekaosie identyfikuje
    się klienta po pinie.
    Coby dyskusja nie zboczyła na niewłaściwe tory, przypominam, że
    sytuacja jest czysto teoretyczna. Niczego nie zapomniałam:)

    Renata

  • 2. Data: 2003-12-17 13:13:11
    Temat: Re: Utrata pamięci
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbu0ks2.3ud.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...
> [...]
    > zapisałam. Jak się można dostać do pieniędzy w bankach? I to nie tylko
    > wyłącznie internetowych, bo np. w Lukasie czy Pekaosie identyfikuje

    Wystarczy dowód osobisty i podpis, ale wtedy chyba nie będzie dostępu
    odmiejscowionego :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-12-17 15:26:27
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Robert pisze:

> [...]
    [...]
    > Wystarczy dowód osobisty i podpis, ale wtedy chyba nie będzie dostępu
    > odmiejscowionego :-))
    W PKO BP po dowodzie i podpisie a dostęp odmiejscowiony jest.
    Wiem, bo stałem z koleżanką ;-)

  • 4. Data: 2003-12-17 15:32:38
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    W mBanku dzwonisz na mLinię, łączysz się z operatorem, ten Cię identyfikuje
    PESELem, po czym bardzo szczegółowo odpytuje z danych osobowych i wreszcie
    gdy stwierdzi że Ty to Ty umożliwia odtworzenie kodów.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-12-17 15:46:17
    Od: son <h...@g...pl>

    Dnia 12/17/2003 04:32 PM, Użytkownik Marek J napisał:
    > W mBanku dzwonisz na mLinię, łączysz się z operatorem, ten Cię identyfikuje
    > PESELem, po czym bardzo szczegółowo odpytuje z danych osobowych

    i tu pewnie byłby pierwszy problem przy utracie pamieci

    i wreszcie
    > gdy stwierdzi że Ty to Ty umożliwia odtworzenie kodów.

    no własnie,gdy stwierdzi.Nawet gdy "sufler" odczytuje potrzebne dane,
    można się zorientować,że coś jest nie tak.Wtedy dopiero jest problem.

    Pozdrawiam:son

  • 6. Data: 2003-12-17 15:55:38
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > i tu pewnie byłby pierwszy problem przy utracie pamieci

    E, no zakładam, że dowodu taka osoba nie straciła - Renata pisała tylko o
    utracie/zapomnieniu haseł.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 7. Data: 2003-12-17 16:01:03
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
> [...]
    > Coby dyskusja nie zboczyła na niewłaściwe tory, przypominam, że
    > sytuacja jest czysto teoretyczna. Niczego nie zapomniałam:)

    Przerabiałem to w Lukasie.
    Wiedziałem tylko tyle, że mam tam konto.
    Dowód wystarczył.

  • 8. Data: 2003-12-17 18:41:42
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W mBanku dzwonisz na mLinię, łączysz się z operatorem, ten Cię identyfikuje
    > PESELem, po czym bardzo szczegółowo odpytuje z danych osobowych i wreszcie
    > gdy stwierdzi że Ty to Ty umożliwia odtworzenie kodów.

    Tu chyba jeszcze w ramach weryfikacji jest oddzwanianie?

    ATPO bardzo selektywna ta utrata,
    skoro wciąż pamięta w jakich bankach ma konta ;)))

    > Pozdrawiam
    > Marek
    & St.

  • 9. Data: 2003-12-17 18:51:05
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@n...onet.pl>, S.T. wrote:

    > Tu chyba jeszcze w ramach weryfikacji jest oddzwanianie?
    >
    > ATPO bardzo selektywna ta utrata,
    > skoro wciąż pamięta w jakich bankach ma konta ;)))

    No właśnie to też przyszło mi później do głowy. Można przecież
    zapomnieć, ile i gdzie się ma kont czy lokat:) Coś czuję, że bank mi
    raczej nie przypomni, że od kilku lat nic się nie dzieje na jakimś
    koncie.

    Renata

  • 10. Data: 2003-12-18 00:40:21
    Od: zenek <z...@w...pl>

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

> [...]
    > Coby dyskusja nie zboczyła na niewłaściwe tory, przypominam, że
    > sytuacja jest czysto teoretyczna. Niczego nie zapomniałam:)

    idziesz do okienka, zgłaszasz utrate pinów, haseł i kodów,
    i dostajesz nowe.
    No i potem spadasz z krzesła po otwarciu wyciągu z rachunku
    na którym widnieje odpowiednia opłata
    za nowe piny, hasła i kody.