  • 1. Data: 2004-12-15 13:51:54
    Temat: Ustawa o elektronicznych instrumentach platniczych
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    chcialbym sie powolac na ustawe jak w topicu przy reklamacji
    w banku [Airpolonia], ale po wpisaniu w wyszukiwarke:

    "Ustawa o elektronicznych instrumentach platniczych"

    wyskakuje mi kilkanascie aktow prawnych - ktory jest
    najaktualniejszy i najbardziej odpowiedni do reklamacji j.w.?

    ZOMO
    --
    pera perapera ? pera pera !

  • 2. Data: 2004-12-15 13:58:21
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    >
    > wyskakuje mi kilkanascie aktow prawnych - ktory jest
    > najaktualniejszy i najbardziej odpowiedni do reklamacji j.w.?

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20021691385&type=1&name=D20021385L.pdf

    kursor

  • 3. Data: 2004-12-15 14:02:13
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

    http://skocz.pl/ueip

  • 4. Data: 2004-12-15 14:05:16
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    a tu tekst ujednolicony:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20021691385&type=3&name=D20021385Lj.pdf

    kursor

  • 5. Data: 2004-12-16 09:51:34
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    sprytny ten skocz pl :-)

    dzieki

  • 6. Data: 2004-12-16 09:52:50
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    "kursor" <m...@U...wp.pl> wrote in message
    > a tu tekst ujednolicony:

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20021691385&type=3&name=D20021385Lj.pdf

    > kursor

    dzieki - poczytam sobie to bo moze wiedza sie przyda tez na przyszlosc

    ZOMO