  • 1. Data: 2004-12-15 14:50:16
    Temat: US a bank?
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    jak to jest?
    czy us ma wglad w konta bankowe?
    czy taki wglad zalezy od sumy obciazen/uznan, czy moze od ilosci wykonanych
    transakcji?

  • 2. Data: 2004-12-15 21:32:11
    Temat: Re: US a bank?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Ma, kiedy zechce.
    Zgloszenie do US idzie automatycznie jesli operacja jest na sume pow. 10000
    EURO.(lub 15000, nie pamietam dokladnie).

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2004-12-16 10:43:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    F3k wrote:

    > czy us ma wglad w konta bankowe?

    Jeśli prowadzi postępowanie to może wystąpić o wgląd w historię rachunku

    > czy taki wglad zalezy od sumy obciazen/uznan, czy moze od ilosci
    > wykonanych transakcji?

    Nie to nie dzieje siię nigdy automatycznie. Najpierw musi być przyczyna
    wczęcia postępowania.

  • 4. Data: 2004-12-16 10:43:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Jacek23 wrote:

    > Zgloszenie do US idzie automatycznie jesli operacja jest na sume pow.
    > 10000 EURO.(lub 15000, nie pamietam dokladnie).

    Nieprawda.
    Mylisz US z GIIF

  • 5. Data: 2004-12-16 13:43:02
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Przyczyna jest operacja jakakolwiek na sume pow 10000e(lub 15000e).

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2004-12-16 13:49:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Jacek23 wrote:

    > Przyczyna jest operacja jakakolwiek na sume pow 10000e(lub 15000e).

    Napisałem ci już, że mylisz Urząd Skarbowy z Głównym Inspektorem
    Informacji Finansowej