  • 21. Data: 2008-01-23 18:47:52
    Temat: Re: Usprawnienia Polbank24?
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" 8...@e...goo
    glegroups.com

    : W BZWBK jest wyrazny zakaz splaty z KK innej karty - nie wiem, czy KK
    : nie maja jakiejs specyficznej numeracji podpietych kont,
    : umozliwiajacych ich wyodrebnienie.

    : Zebys w przyszlosci nie narzekal na "niedobry WBK" w razie czego....

    A to bestie!! Nawet w poletku 'tytułem' podają jedną z wielu
    możliwości 'spłata karty kredytowej'... Zmylili mnie tym!!! ;)
    Jak tak można? ;)

    -=-

    Pamiętam, że coś o tym czytałem, ale pieniądze do Citi dotarły. :)

    -=-

    Możesz dokładnie zacytować ów zakaz? Mnie się wydaje, że jednak
    go nie złamałem, bo pamiętam jego treść. Ale może źle pamiętam. :)

    Na dodatek to nie moja karta, ale mojej mamy. :)
    Telefon [komórkowy] mamy przyniósł mi mój ojciec (bez konsultowania
    tego faktu z mamą) i wielokrotnie upewniał się co do tego, czy aby
    niczego w telefonie nie zmajstruję, czy niczego nie poprzestawiam...
    Mama dowiedziała się po fakcie. :) Telefon był potrzebny do wpisania
    stosownego kodu, bez którego nie mogłem ustanowić odbiorcy...

    Za jakiś czas wszyscy zainteresowani pobudzą się z letargu... ;)
    Ty już odzyskujesz tupet. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 22. Data: 2008-01-23 20:04:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 18:47, "Eneuel Leszek"
> [...]
    >
    > A to bestie!! Nawet w poletku 'tytułem' podają jedną z wielu
    > możliwości 'spłata karty kredytowej'... Zmylili mnie tym!!! ;)

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/22756

    Moze faktycznie nie jest to specjalnie wypunktowane? Mialem wrazenie,
    czytajac poprzednio, ze zapis o kartach byl bardziej restrykcyjny niz
    "nie ma mozliwosci".

  • 23. Data: 2008-01-23 21:50:16
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" 1...@p...goo
    glegroups.com

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/22756

    : Moze faktycznie nie jest to specjalnie wypunktowane? Mialem wrazenie,
    : czytajac poprzednio, ze zapis o kartach byl bardziej restrykcyjny niz
    : "nie ma mozliwosci".

    Chyba mniej restrykcyjny. (dawał możliwość, ale uznawał to za naruszenie)

    B: Na jaki rachunek mogę dokonać przelewu?
    B: Przelewu można dokonać na dowolny rachunek w PLN. Wyjątki:
    B: nie ma możliwości dokonywania przelewów na rachunek własny
    B: np: na rachunek innej karty kredytowej (tzn nie można
    B: z rachunku karty kredytowej spłacić innej karty)

    No i co? Przecież wyraźnie napisałem, ;) że moja mama spłaciła
    moją, nie swoją kartę. ;) Ja nawet nie mam takiej możliwości:

    B: Dla kogo jest nowa usługa?
    B: Usługa przelewu elektronicznego z rachunku karty kredytowej
    B: jest oferowana w ramach konta karty kredytowej i udzielonego
    B: jej posiadaczowi limitu kredytowego (użytkownik karty dodatkowej
    B: nie ma możliwości dokonywania przelewów)

    Niby nie napisałem, że jestem dodatkowym, ale napisałem, że to karta mojej mamy.

    -=-

    Czyli dobrze pamiętałem ten zapis. :)

    No i raz jeszcze:

    B: nie ma możliwości dokonywania przelewów na rachunek własny

    Tu zonk. ;) Bo przelewy takie (na własny, ale w innym banku) miały miejsce.

    -=-

    Zapis jest niewyraźny moim zdaniem. :)

    Tak czy siak -- przelew poszedł, citi zaksięgował, WBK prowizję
    (3 złote) pobrał... Szkoda, że nie przelałem więcej (o 720 złotych,
    bo chyba tyle potrzebuję na najbliższe przelewy) ale żal mi było
    mamy... Dopiero później pomyślałem, że i tak by jej starczyło
    na drobne zakupy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 24. Data: 2008-01-26 12:02:19
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Eneuel Leszek <p...@c...fontem.lucida.console9>
    powiedzial/a:

    > Tu mam CATV (telewizję kablową) i mam problem.
    > 400 metrów stąd mam innego dostawcę i problemu nie ma.
    > Pewnie najlepiej by było przenieść komputer, aby wykluczyć całkowicie
    > błąd ,,mojego'' oprogramowania, ale to nie wchodzi w rachubę. :)

    ostatni mail, jaki od nich dostalem mowil, ze
    "Szanowny Panie, najprawdopodobniej ma Pan włączoną blokadę
    wyskakujących okienek. Blokada wyskakujących okienek może występować w
    kilku miejscach najpopularniejsze to: Sam Internet Explorer, dodatkowe
    paski np. pasek Google, czy pasek Y!. Blokady mogą występować również w
    różnego typu pakietach bezpieczeństwa np.Norton AntiVirus.

    Może się Pan upewnić, czy faktycznie aktywna jest blokada wyskakujących
    okienek, wchodząc na stronę
    http://www.svsu.edu/blackboard/bhawk/popupcheck.cfm?
    bhcp=1 i
    sprawdzając, czy jest na niej komunikat "Test results: Your popups are
    not blocked" Proszę zwrócić uwagę, czy w treści komunikatu jest słowo
    "not").
    Jeśli blokada jest aktywna, proszę zwrócić się o pomoc do administratora
    - w przypadku, gdy źródłem blokady jest pakiet bezpieczeństwa,
    użytkownik zwykle nie ma uprawnień do samodzielnego zmodyfikowania
    ustawień pakietu."

    dalej nastepowala instrukcja postepowania w przypadku usuniecia
    niewlasciwych ustawien w IE (oczywiscie u mnie bylo ok)

    czyli pozostaje mi telefon do ISP, aczkolwiek nie chce mi sie wierzyc,
    ze porobiliby takie cuda na serwerowni...

    --
    \\\\// _________________________________________.
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 25. Data: 2008-01-26 12:11:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 12:02, Caldrith <k...@i...pEEl> wrote:

    > czyli pozostaje mi telefon do ISP, aczkolwiek nie chce mi sie wierzyc,
    > ze porobiliby takie cuda na serwerowni...

    Test results: Your popups are BLOCKED.

    I naturalnie (Opera) loguje sie do systemu i przegladam transakcje.
    Tyle, ze nie zainstaluje certyfikatu (Linux)

  • 26. Data: 2008-01-26 12:15:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 12:11, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Test results: Your popups are BLOCKED.
    >
    > I naturalnie (Opera) loguje sie do systemu i przegladam transakcje.
    > Tyle, ze nie zainstaluje certyfikatu (Linux)

    W uzupelnieniu - strona staje w trakcie logowania (widac tylko
    naglowek i komunikat o braku komunikatow) - daje odswiez i wtedy
    wchodzi dalej lacznie z menu.

  • 27. Data: 2008-01-26 15:09:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Caldrith" 1icya52bytbkl$.z7gl1vhi0f9l$....@4...net

    > "Szanowny Panie, najprawdopodobniej ma Pan włączoną blokadę
    > wyskakujących okienek.

    Metoda Macajewa i Prabajewa niewiele da. Trzeba znaleźć przyczynę
    inaczej. U mnie nie ma blokowania i też nie mogę dostać się
    do Polbanku. Co więcej -- w innej sieci mam komputer, a w nim
    blokowania (i to naprawdę całą plejadę blokad) ale do Polbanku
    mogę dostać się. :)

    Problem w tym, że ja chcę mieć dostęp stąd i poziom ich służby
    informatycznej jest żenujący, skoro próbują to tego, to tamtego...
    (mnie też proponowali coś innego, i też chybili)

    Tamten komputer (z którego mogę dostać się) ma zainstalowane
    wszystkie łaty, SP, uaktualnienia itd... :) Nie ma zainstalowanego
    ,,certyfikatu''. Dziś być może zainstaluję ten certyfikat na tamtym
    komputerze. (Być może, bo nie wiem, czy mam stosowne hasło)

    Te komputery, które mam u siebie, nie mają łat, SP itd. Ale nie miały
    nigdy, a jednak kiedyś dostęp był, choć straszliwie powolny -- musiałem
    reglamentować ;) kliknięcia myszą.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 28. Data: 2008-01-27 11:48:34
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    powiedzial/a:

    > Problem w tym, że ja chcę mieć dostęp stąd i poziom ich służby
    > informatycznej jest żenujący, skoro próbują to tego, to tamtego...
    > (mnie też proponowali coś innego, i też chybili)

    ja tez tak uwazam, bo wyglada na to, ze usiluja zwalic wine za to, ze
    nie loguje do systemu, na uzytkownika, a jest to wyjatkowo perfidne
    zagranie, znane chocby z dowcipow o adminie z piekla rodem i jego
    odpowiedziach dla userow ("SOA #1 - u mnie dziala")

    --
    \\\\// _________________________________________.

  • 29. Data: 2008-01-27 15:42:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Caldrith" 1gf0hfl0rt0l7$....@4...net

> [...]
    > zagranie, znane chocby z dowcipow o adminie z piekla rodem i jego
    > odpowiedziach dla userow ("SOA #1 - u mnie dziala")

    Z piekła jak z piekła. :)
    Ja (korzystając z innej drogi do ,,świata'') mogę zalogować się, ale
    nie mogę zainstalować certyfikatu, choć na pewno podaję poprawne hasło. :)
    (a nic poza tym hasłem tam ciekawego do podawania nie ma, więc raczej nie
    jest moją winą to, że nie mogę zainstalować)

    Mogliby wprowadzić w Polbanku linię 0800 i bezpłatne przelewy przez telefon. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 30. Data: 2008-01-27 17:38:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sty, 15:42, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Z piekła jak z piekła. :)
    > Ja (korzystając z innej drogi do ,,świata'') mogę zalogować się, ale
    > nie mogę zainstalować certyfikatu, choć na pewno podaję poprawne hasło. :)

    Prawdopodobnie system nie dostal informacji o ODINSTALOWANIU
    certyfikatu z komuterow ktore nie lacza sie z Polbankiem - Paragraf
    22 :)))