  • 11. Data: 2010-01-27 12:48:08
    Temat: Re: Universal
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hjpb01$821$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli użyjesz innych kwantyfikatorów to będzie to zdanie prawdziwe.
    > Podczas
    > gdy w zdaniu Fatso nie widzę żadnej logiki. To nie my szabrowaliśmy. To
    > ONI
    > nas okradli.

    Faktycznie, niewykluczone że "ONI" Cię okradli - ja natomiast nie czuję
    się ani "MY" ani "ONI"...

    --
    marfi

  • 12. Data: 2010-01-27 12:55:35
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Faktycznie, niewykluczone że "ONI" Cię okradli - ja natomiast nie czuję
    > się ani "MY" ani "ONI"...

    Do "Onych" też bym się nie przyznał, nawet gdybym był "onym". A nie czujesz
    się chociaż troszkę oszukanym?

    kc

  • 13. Data: 2010-01-27 13:39:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Do "Onych" też bym się nie przyznał, nawet gdybym był "onym". A nie
    > czujesz
    > się chociaż troszkę oszukanym?

    Oszukanym nie ale pozbawionym pewnych "doznań" owszem :(

    --
    marfi

  • 14. Data: 2010-01-28 04:19:35
    Od: fatso <f...@n...com>

    W kwestii formalnej: z egzegezy mojego wlasnego zdania wynika, ze ja
    oskarzam
    komuchow o szaber a nie spoleczenstwo. Wlosow siwych juz sporo na mojej
    glowiznie mam,
    przyznam sie tez nieskromnie mlodzi koledzy, ze ja za to byscie dzis
    byli wolni nieco w PRLu
    sie przesiedzialem i co nieco wlazlem moim bylym towarzyszom za skore.
    Kazdy moze sie o tym
    przekonac skoro mam wlasna kartoteke w IPN w W-wie.

    Z drugiej strony, nie zalapalem sie na zadne blaszki i apanaze w III RP,
    nic sobie nie nakradlem a medal czlonka zalozyciela
    bydgoskiej Solidarnosci Jasiu Rulewski obiecal ale nie dal. Wiec mam
    prawo dzis pisac co mi sie podoba,
    nie musze byc niczyim lizydupa.

    Aha, ten wujek 14-letniej panienki, ktorej cycuszki calowalem po raz
    pierwszy w mym zyciu, nazywal sie
    Dariusz Przywieczerski, o ile sie nie myle. Typowy polski komuch, tzn
    zaden ideowiec. Szybko zmienil
    piosenke gdy sie zmienily czasy, zagrabial k'sobie ile sie dalo i innym
    komuchom tez to ulatwial.
    Rzecz w tym, ze komuch ktory sie nakradl to zadowolony komuch. Taki co
    nie bedzie ludzi mordowal.
    Wiecie ile ludzi zginelo w przewrocie rumunskim? Czytam w The Times, ze
    1,100 osob.
    W Polsce zmiana systemu w 1989r dokonala sie bezkrwawo.

    W Polsce lat temu zaledwie 20-scia mogl powstac nowy Meksyk.
    Rozkwitaly mafie wszelakieg rodzaju.
    Krecili sie Nasi, oblizujac sie na KGHM oraz inne istotne walory. Taki
    Universal nie mial zadnej wartosci
    w nowym systemie, przeciez jego zadaniem statutowym bylo posredniczyc w
    handlu miedzy totalitarnym
    panstwem a wolna gospodarka Zachodu. Dzisiaj juz wspomniany wyzej KGHM
    nie potrzebuje Przywieczerskich
    ani jakiegos Zyda w Londynie po to by sprzedac Chinczykom swoj produkt.
    Sam pojdzie na gielde i to sobie zalatwi
    uczciwie i po rynkowej cenie.

    Mysle, ze uwlaszczone komuszki dostaly od mlodej III RP wiano na nowe
    zycie. Oplacilo sie je dac.
    Jedni juz je przezarli, inni stworzyli podwaliny finansowe dla
    nastepnych rodziny pokolen. Ot, zycie.

    fatso

  • 15. Data: 2010-01-28 07:09:43
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > zycie. Oplacilo sie je dac.
    > Jedni juz je przezarli, inni stworzyli podwaliny finansowe dla

    Przy takim postawieniu sprawy nie mogę ci odmówić logiki. Tyle, że według
    mnie jest ona trochę pokrętna. Bo to oni mieli wisieć, ale my nie zrobiliśmy
    tego, mało tego, jeszcze ich wywianowaliśmy, żeby nas nie pozabijali i teraz
    możemy być tylko zadowoleni, że zrobiliśmy dobry deal.
    Na tej właśnie pokrętnej logice zbudowana jest III RP.

    pozdrawiam
    kc

  • 16. Data: 2010-01-28 07:49:32
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Aha, ten wujek 14-letniej panienki, ktorej cycuszki calowalem po raz
    > pierwszy w mym zyciu, nazywal sie
    > Dariusz Przywieczerski, o ile sie nie myle.

    Ten Przywieczerski ?.

    Afera FOZZ: Przywieczerski uciekł z USA
    http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34308,4109330.htm
    l?skad=rss

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-01-28 13:58:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Ten Przywieczerski ?.
    >
    > Afera FOZZ: Przywieczerski uciekł z USA
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34308,4109330.htm
    l?skad=rss

    ja go na oczy w zyciu nie widzialem ale podoba mi sie bo nazarty
    ex-komuszek.
    Juz kanclerz Kohl uzywal argumentu wyborczego do Niemcow: glosujcie na mnie!
    Ja lubie zjesc i wypic, nie zrobie wam krzywdy. Kiedys zaglosowaliscie
    na jarosza
    z wasikiem i patrzcie jak was urzadzil.

  • 18. Data: 2010-01-28 14:09:51
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

> [...]
    > możemy być tylko zadowoleni, że zrobiliśmy dobry deal.
    > Na tej właśnie pokrętnej logice zbudowana jest III RP.

    zauwaz drogi kolego, ze jest taki kraj co sie Burma nazywa.
    Walesa + Mazowiecki na spolke z Jaruzelem i Rakowskim nawolywali kiedys
    pieknie
    do okraglego stolu miedzy junta i opozycja birmanska. Nie wyszlo. Dlaczego?
    Po prostu zbyt wiele krwi przelanej, zbyt wielka przepasc dzieli dzis
    katow i torturowanych.
    Oprawcy nie oddadza wladzy chyba zeby im ja przemoca wydrzec z reki. Oni
    wiedza, ze beda
    sami zamiast lisci wisiec na drzewie bo dla nich nie bedzie litosci. W
    wyniku mamy sytuacje patowa,
    tak samo moglo byc w Polsce gdyby pozwolic oszolomom po obu stronach
    ujawnic swe jaskiniowe
    instynkty.

    fatso

  • 19. Data: 2010-01-28 19:28:13
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > wyniku mamy sytuacje patowa,
    > tak samo moglo byc w Polsce gdyby pozwolic oszolomom po obu stronach

    Piszesz, że masz sporo siwych włosów - już z tego powodu powinieneś
    wiedzieć, że historia się powtarza. A jeżeli nie wiesz to odsyłam do wykresu
    Wig-u 20. Fałszywe wybicie to zawsze duży ruch w drugą stronę.
    Propagujesz gazetowo wyborczy punkt widzenia mniejszego zła. Ja uważam, że
    jeżeli była zbrodnia, to musi być kara. Jeżeli zbrodnia kończy się nagrodą
    to czego oczekiwać teraz od naszych polityków? Oni wiedzą, że za swoją
    nikczemność zostaną nagrodzeni, wszak historia się powtarza.
    Może warto było wyzwolić te jaskiniowe instynkty wtedy?
    Tak więc proszę cię, nie mieszaj zaglądającej tu czasem młodzieży w głowach.

    pozdrawiam
    kc

  • 20. Data: 2010-01-28 19:43:10
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

> [...]
    > Może warto było wyzwolić te jaskiniowe instynkty wtedy?
    > Tak więc proszę cię, nie mieszaj zaglądającej tu czasem młodzieży w głowach.

    no to bylo butelke z benzyna wziac i atakowac ten Komitet Centralny.
    Chyba ze wtedy jeszcze pociagales z butelki z mlekiem to zrozumiem twoja
    frustracje