  • Data: 2014-09-02 05:18:26
    Temat: Re: Umowy kredytowe (filozoficznie)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Bolko" 1...@g...co

    : Natomiast tekst umowy, nie ma mowy.

    Citi zmodyfikował umowę, gdy poprosiłem.
    Mille długo (jedna (ale nie jedyna) z rozmów
    telefonicznych trwała ponad 30 minut) pertraktował
    i doszliśmy do porozumienia dopiero parę lat później.

    : Panie mają zablokowany wzór i koniec.

    Koniec też mają zablokowany? Blokada końca nie jest istotna. ;)

    : Word nie pozwala na zmianę :)

    Może ręczna zmiana? Może ksero z maskownicą?
    A może dałoby się przepisać umowę -- o ile
    nie jest umową książeczkową. ;) Kamerki smartfonowe
    dają niezłe fotki, które smartfonowe aplikacje
    OCeRrują bezproblemowo. ;)

    : A ja mam podstawowy problem chcę pożyczyć kasę

    To wiemy.

    : i móc ją oddać w ciągu dwóch lat do banku
    : nie ponosząc z tego powodu żadnych kosztów.

    IMO bardzo często można po prostu zwrócić.

    : Chcę sobie zapewnić cash-flow tak na wszelki wypadek.

    > Omijaj PeKaO, BZWBKKB, klony LCz i inne banki z�e.

    : A BZWBK przy ocenie tylko procentów dał mi najlepsze warunki.

    Brak klientów muszą czymś nadrabiać.

    : To jakie Banki polecasz do kredytów/leasingów?

    Bezproblemowe. :) IMO Citi i Mille to
    dobre banki, choć zupełnie odmienne.
    Co z tego, że BZWBKKB da niskie procenty,
    skoro później je policzy w sposób dziwny? :)

    To zły bank. Takoż z PeKaO.

    -=-

    Znam człowieka, który negocjował różne umowy -- nie tylko bankowe.
    Nawet wydębił pocztowy stempel na piśmie wysłanym listem poleconym.
    (chodzi o to, że Poczta kwituje wysłanie listu bez zaglądania do
    wnętrza koperty; on wydębił poświadczenie wysłania listu konkretnej
    treści a nie listu w ogóle)

    I to on zauważył, że z ubezpieczycielem czy bankiem wiąże nas... Umowa.
    Zatem my -- umawiamy się. Co to za umowa, w której jedna ze stron nie
    ma nic do powiedzenia i musi albo przyjąć narzucone warunki, albo
    odrzucić umowę?

    -=-

    Od dawna moje jedyne kredyty to karty kredytowe i bezpłatny
    limit debetowy w Mille, zatem raczej nie pomogę. IMO możliwość
    bezkarnego zwrócenia szmalu to wymóg niezbywalny.

    100 kpln to mało. Mille dał mi 40kpln limity debetowego ,,na gębę''.
    2 czy 3 takie limity -- i masz, co chcesz. O ile korzystasz tylko
    przez tydzień miesiącu -- mas za freeko w pierwszym roku. Mając
    kilka zsynchronizowanych --- można mieć szmal za free. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'