    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ubiłem krokodyla
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 20 Dec 2018 12:01:26 +0100

    Dnia Thu, 20 Dec 2018 02:05:11 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    napisał(a):
    > Hehe, obstawiałem 50/50 że popierdółka krokodyl coś odwali - i słusznie, konto
    nadal działa. Reklamacja już poszła z żądaniem 1000zł rekompensaty.

    Mnie rok zamykali.

    > PS.: KK ing też do zamknięcia - to też nieźli artyści, kazałem z
    > miesięcznym okresem wypowiedzenia, zaglądam do ST - a tam statusy
    > "karta zablokowana". I jeszcze twierdzą, że "zablokowana" to wcale
    > nie jest zablokowana i płacić można - wolałem nie testować. W
    > rezultacie umieściłem ing na liście popierdółek.

    A mnie BZ naciagnal chyba na kolejne 10 zl :-(

    Poszedlem z silnym postanowieniem zamkniecia, ale przezornie zaczalem
    od pytania jak to bedzie z oplata za kolejny miesiac - babka mowi, ze
    termin wypowiedzenia 30 dni.
    Ale ze jest mozliwosc negocjacji tej oplaty.
    Dzwoni do dzialu utrzymania klienta, dzwoni, nikt nie odbiera, wiec
    mowie ze widac im nie zalezy, zamykamy.
    I zanim zdazylem pomyslec, to karta byla pocieta, i juz nie moge
    wykonac 10 platnosci aby zwolnili z oplaty.

    No chyba ze ... mam ja zarejestrowana w Allegro ...

    No nic, nauczka na przyszlosc - zadnego podpisywania umowy bez co
    najmniej 100 zl wisienek :-)

    A Santanderowi zaraz wymowie druga karte :-)

    J.