  • Data: 2007-05-17 16:53:32
    Temat: Re: Ubezpieczenie KK w Millenium
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):
    > nie wiem, mam tylko MC Mille

    We wtorek ma przyjechac kurier z jakimis papierami i pozniej maja mi
    przyslac moja VC Gold. MC zrobie sobie w Raiffeisenie (ta pilkarska) i
    bede ja mial raczej dla ozdoby, bo jako kibic odczuwam taka potrzebe (i
    bedzie mnie ta potrzeba kosztowala 25zl/rok) :) No i jeszcze mam MC NG z
    misiem ale jej przedluzac nie bede (70zl), bo i po co.

    --
    pozdrawiam
    Mithos