  • Data: 2018-10-02 20:33:16
    Temat: Re: Ubezpieczać siebie, dziecko na życie, zdrowie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Oct 2018 00:21:55 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
> [...]
    > jak wykupuje się ubezpieczenie.
    >
    > ALE
    > kiedyś byłem 100% pewny że wykup ubezpieczenia jest bez sensu
    > ale poznałem żonę i pojechaliśmy w podróż poślubną za granice
    > i kazała wykupić ubezpieczenie
    > coś tam pomarudziłem no ale posłuchałem żony
    > i wylądowałem w szpitalu
    >
    > (a wtedy jeszcze chyba nawet w UE nie byliśmy)
    >
    > I dziekowałem żonie i ubezpieczycielowi.
    > Tak że uważam że teraz warto kupować ubezpieczenie.
    >
    > ALE
    >
    > wtedy gdy występują jakieś dla kogoś ryzyka

    Dokladnie.
    Ale jeszcze pytanie ile z ciebe szpital zdarl, jak to sie ma do
    zarobkow, na ile podobnych wizyt sie spodziewasz.

    Bo jesli cie stac, chocby przez kredyt na KK ... to moze nie dzielisz
    sie ryzykiem, tylko pieniedzmi :-)

    Ktos np czesto na narty jezdzi, kiedys sie polamie, ile kosztuje
    zwiezienie ze stoku/helikopter/gipsowanie, a ile np skladki przez 20
    lat.
    Z drugiej strony - uszkodzenia moga byc powazniejsze i rachunek wyzszy
    ... ale przeczytac OWU, czy aby na pewno zostana pokryte ...

    > jak ktoś ma pięcioletnie dziecko z którym jeździ do babci na wieś
    > to uważam że te 35 złotych to wydawanie kasy bez sensu (NFZ działa)
    >
    > ale jeśli ktoś ma 15 latka który wspina się po skałach
    > i kilka razy w roku wyjeżdża w himalaje no to trzeba kupić koniecznie

    Biorac pod uwage ile kosztuje pakistanski helikopter ...

    > a jak my robimy
    > wykupujemy czasowe
    > jak się gdzieś wybieramy poza granice Polski
    > (zona lata do Angli do siostry raz do roku)
    > to na ten czas wykupujemy ubezpieczenie

    Chwilowo chyba niezbyt trzeba, bo EKUZ dziala ...

    J.