eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA: [BPHPBK] Sezam - problemy z przelewami wzorcowymi po konwersji numerów kont › Re: UWAGA: [BPHPBK] Sezam - problemy z przelewami wzorcowymi po konwersji numerów kont
    From: j...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA: [BPHPBK] Sezam - problemy z przelewami wzorcowymi po konwersji
    numerów kont
    Date: 10 Mar 2003 19:28:07 +0100

    Witam
    Ale, ale może i masz troszeczkę racji ale jak narazie na dzisiaj nie mam
    kłopotów nawet ze spłaceniem kwoty na MASTERze

> [...]
    > to problem literówki w nazwie i/lub numeru rachunku beneficjenta.
    >
    > Tych, którzy nie mają konta w BPHPBK, informuję, że na przełomie lutego
    > i marca była w banku przerwa techniczna, w czasie której wprowadzano do
    > systemów informatycznych nowe numery kont (zgodne z NRB). Oczywiście
    > zgodnie z zapisami odpowiedniej ustawy bank ma obowiązek realizować
    > przelewy na dotychczasowe numery kont jeszcze do czerwca 2004.
    >
    > Zadzwoniłem do pomocy technicznej i tam miły pan poinformował mnie, że
    > po konwersji zdarza się, że system PROFILE (czyli system księgowy)

    i tu się mylisz, nie jest to system księgowy ale System Centralny w wersji
    PROFILE 5.1 i tylko cząstka tego systemu jest systemem księgowym. W mojej
    poprzedniej pracy miałem troszeczkę do czynienia z PROFILEM.