  • Data: 2005-08-16 06:58:35
    Temat: Re: USTAWA ANTYLICHWIARSKA - GDZIE TKWI HACZYK?
    Od: "z2872" <2...@...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale co można zrobic? Za stanowienie głupiego prawa nie ma kary...
    > Właśnie na TVN program "Portfel" wypowiedź pewnej specjalistki od
    > kredytów. Nie wiem skąd wzięła dane, wg niej:
    > M. in. Niemczech też jest "antylichwa". Ale za to banki po 3 mies.
    > niespłacania mogą od razu wejść (skutecznie) na pensję i inne rachunki.
    > W Polsce odmowę udzielenia kredytu dostaje ok. 4% klientów (?) a w
    > Niemczech z powodu antylichwy ok. 12%.

    Ech ci niezależni specjaliści :-(

    A ja w TOKFM słysałem że dla gospodarki i dla większości społeczeństwa to
    jest bez znaczenia.
    Może jakiś promil nie dostanie przez to kredytu (może dla jego dobra).

    Ale już wciskanie kitu że banki przez tę ustawę będą podnosić oprocentowanie
    dla ogółu to już szczyt bezczelności.

    PS. Ale efekt propagandowy osiągnięty

    zch