  • Data: 2023-06-18 08:55:22
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > i to "na terytorium RP".
    > Całe szczęście postuję przez google news, więc daleko tutaj do "terytorium RP".
    > Więc jak będziesz kopiował, to jeszcze ciebie ścigną z KK136 - plus z równie
    jednoznacznego
    > stosunku polskiego prawa do fałszywych oskarżeń.
    > Mogę więc zacytować p.o.rezydenta - z tym jednym mu się udało ;P
    > A ty póki co potwierdzasz, że w FR rządzi oligarchia.
    > To jest dopiero znieważenie głowy obcego państwa - demokratycznego wg konstytucji.
    > Ciekawe, czy i tam jest zapisane, że on na straży tej konstytucji ma stać?

    Nie próbuj robić ze mnie jakiegoś donosiciela. Swoboda wypowiedzi jest
    wartością samą w sobie a ja miałbym mieć coś przeciw?  To że o tym
    wspomnieniem to tak w ramach ostrzeżenia że na takie zachowania w
    polskim prawie jest paragraf.
    A w ogóle to wcale nie chodziło mi o kwestie prawne, a to co cię skłania
    do przekręcanie czyjegoś nazwiska..

> [...]
    > FR nie ma na to szans - brak jej tych zewnętrznych przychodów.
    >
    > Zaś donbasy podobno dobrowolnie i z wielką radością włączone zostały w FR.
    > Czy to było właśnie po to, by się "odniewolić"?
    >
    > A czy agresja FR na Ukrainę w lutym 2022 to też z powodu referendum?
    > To tak dla podpuchy, bo jeśli ktoś w taki przeprowadzone referendum kwituje
    > "zagłosowali jak zagłosowali" to tylko czekać na dalsze cytaty ze stalina.
    > Tutaj odnosi się "nieważne kto głosuje, ważne, kto liczy głosy".
    > Zaś do postowania za rubelki: "nie żryj na boże narodzenie kota, świąt nie kalaj!"

    Hmm, czy ta Polska na pewno jest na dzień dzisiejszy suwerennym i
    niezależnym krajem? Ty faktycznie nie masz się w czego bać, możesz w
    spokoju palić ruskie flagi wyzywać och przywódców o wiele wiele innych
    rzeczy bezkarnie, mało tego - jeszcze cie okrzykną bohaterem narodowym,
    ordynarnie wciągając m.in mnie do tego "narodu"..