  • Data: 2023-06-18 08:52:45
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam.

    Jednak jak widać wcale Ci ten brak wiedzy nie przeszkadza w ocenie tego
    wszystkiego.

    > Nie obarczam.

    Czyżby? Widać coś pomyliłem. Można wiedzieć kogo konkretnie obarczasz
    winą za całe to zamieszanie na Ukrainie?

    > Dla mnie nie były małe -- policzyłem, że podarowałem klerowi
    > co najmniej równowartość mieszkania, z którego teraz stukam.

    Nie przejmuj się, w bliższej czy dalszej przyszłości zwróci Ci się to..
    Inwestycja gwarantowana w stopniu znacznie wyższym niż w polskich
    instytucjach finansowych XXI wieku.

    > Politykom dobrowolnie nie daję.

    Ale na głosowanie chodzisz?

    > -=-
    >
    > Ogólnie chyba Ukraińcy chcą żyć poza moskiewską dominacją i poza
    > moskiewską strefą wpływów; rzecz jasna nie wszyscy -- lecz raczej
    > zdecydowana większość. Na terenach zajętych teraz przez Moskwę
    > spodziewam się nastawienia przychylnego Moskwie -- w Kijowie
    > zdecydowanie nie!

    Tego nie wiemy, nikt nie dał Ukraińcom szansy na wypowiedzenie się w tej
    sprawie. Także wyniki referendum na dzień dzisiejszy nie będą
    wiarygodne, naród jest sterroryzowany przez bojówki paramilitarne.

    > Chciałbym żyć poza kościelną strefą wpływów i poza kościelną
    > dominacją. WWPutin dał mi piękny (choć kosztowny) prezent
    > w postaci przekabacenia Franciszka.
    >
    > Moskwa czy Watykan -- u mnie to jedna chwała!

    Naprawdę ten Kościół to dla Ciebie jakiś problem?

> [...]
    > Inaczej równomiernym rozłożeniem materiału wybuchowego -- inaczej
    > ,,punktowym'' uderzeniem...
    >
    > Gdyby jeszcze oskarżył o uderzenie brytyjskim Storm Shadow...
    >
    > Nadto satelitarne zdjęcia w podczerwieni ukazują podgrzanie się
    > tamy tuż przed rozerwaniem, co wskazuje na wewnętrzny wybuch.
    >
    > Tama podczas wybuchu znajdowała się w rosyjskich rękach.
    >
    > Rosjanie zaminowali tamę jesienią ubr.
    >
    > Rosjanie zaatakowali Ukrainę na ukraińskiej ziemi. Niemal cały konflikt
    > toczy się na ziemi przyznanej Ukrainie międzynarodowymi traktatami.

    No tak, znana i stosowana bezmyślnie od lat narracja - o Putinie to albo
    źle albo wcale. A fakty wyglądają tak że taką zaporę można wysadzić
    kilkoma granatami przeciwczołgowymi bez uciekania się do ciężkiej
    artylerii. Film "Komandosi z Nawarony" to fikcja ale oparta o
    rzeczywiste prawa fizyki.
    Oczywiście nic takiego Ukrainie nie zarzucam, może to i Rosja wysadziła
    zaporę.. Jednak stronę ukraińską przyłapałem już na tylu kłamstwach że
    nie wierzę w ani jedni ich słowo.