    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: USA nie zbankrutują
    Date: Tue, 13 Jun 2023 12:26:15 +0200

    > Żyło się znośnie -- głównie kolejkami po jedzenie...

    Pewnie masz na myśli PRL epoki Solidarności. Zapewniam Cię że w latach
    70 w Poznaniu po bułki stałem w kolejce mniej więcej tyle co i dzisiaj.

    > Wielokrotnego użytku?

    > Niezupełnie. To efekt błędnej polityki USA.
    > (osamotniona i blokowana Kuba musiała prosić Moskwę o pomoc)
    > Natomiast rozbrojenie Kuby połączono z rozbrojeniem Turcji.
    > Ukrainiec (NChruszczow) był sprytnym graczem.

    Takie uzgodnili porozumienie przywódcy ZSRR i USA w tzw kryzysie
    kubańskim M.in wy  zaprzestajecie rozbudowy swojego potencjału na Kubie
    a my wycofujemy swoje rakiety z Turcji.