  • 1. Data: 2002-06-25 21:55:22
    Temat: Transfer z zagranicy po jakim czasie na moim koncie w Millennium. ?? realnie
    Od: Zdenrwowanyklient <m...@s...pl>

    Mam juz dosc czekania i chcialbym zapytac sie osob ktore mialy z tym
    docznienia kiedy realnie moge spodziewac sie pieniedzy na moim koncie
    wyslanych 08.06 telegraficzny transfer oraz 13.06 transfer swiftem.
    Mam nadzieje ze ktos bedzie mogl udzielic mi odpowiedzi na podstawie
    wlasnych doswiadczen.

    Bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi .

  • 2. Data: 2002-06-26 14:44:38
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Zdenrwowanyklient" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyslanych 08.06 telegraficzny transfer oraz 13.06 transfer swiftem.
    > Mam nadzieje ze ktos bedzie mogl udzielic mi odpowiedzi na podstawie

    Jeśli z Czeczenii lub Afganistanu to już raczej nigdy.

  • 3. Data: 2002-06-27 21:07:58
    Od: "theo" <t...@i...pl>

    zobacz wczesniejsze pytania na ten temat jakies 5 dni temu