  • 21. Data: 2009-03-03 15:41:29
    Temat: Re: Token GSM w Eurobanku
    Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>

    Peet <w...@g...com> napisał(a):
    > pomys=B3 bo podczas u=BFywania tokena przy operacjach, token wy=B6wietla
    > informacje o aktualnie wykonywanych operacjach i wynika z tego ze na
    > bie=BF=B1co dostaje informacje.
    No wlasnie nic nie dostaje.

  • 22. Data: 2009-03-03 19:40:19
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > Eurobank nie wysyła tokenów żadnymi kanałami wiadomości sieciowych (bo te
    > nie służą do wysyłania takich rzeczy) tylko wiadomościami WAP PUSH, czyli
    > zwykłymi SMSami (jak napisał Przemek) posiadającymi w nagłówku

    moze i tak ale jak w zwyklej nokii nie ustawisz 'Wiadomosci sieciowe' na
    'tak' to z eurobankowego tokena nici (a infolinia nie chce wysylac kolejny
    raz i trzeba zazwyczaj zapychac do oddzialu)

    GP

  • 23. Data: 2009-03-03 19:44:22
    Od: k...@g...com

    On 3 Mar, 20:40, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:

> [...]
    > 'tak' to z eurobankowego tokena nici (a infolinia nie chce wysylac kolejny
    > raz i trzeba zazwyczaj zapychac do oddzialu)

    Dzięki że przypomniałeś to tym, którzy nagle zaczęli gadać bzdury
    udając ekspertów....

  • 24. Data: 2009-03-03 19:49:10
    Od: k...@g...com

    On 3 Mar, 15:49, GiZmo <a...@...c> wrote:

    > Eurobank nie wysyła tokenów żadnymi kanałami wiadomości sieciowych (bo
    > te nie służą do wysyłania takich rzeczy) tylko wiadomościami WAP PUSH,
    > czyli zwykłymi SMSami (jak napisał Przemek) posiadającymi w nagłówku
    > adres URL aplikacji do ściągnięcia. Gdybyś przeczytał dwa wątki do
    > których linki już dostałeś to byś o tym wiedział. Odbiór takich
    > wiadomości trzeba specjalnie uaktywnić w telefonie (nie działają do
    > końca jak zwykłe SMS'y).
    >
    > Tak więc:
    >
    > http://skocz.pl/wappush

    Nie odsyłaj mnie tu do Google, tylko sam najpierw więcej poczytaj, a
    nie siejesz zamęt...

  • 25. Data: 2009-03-03 19:52:10
    Od: k...@g...com

    On 3 Mar, 16:11, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Człowieku!
    > Jak sam piszesz po pierwsze masz telefon w ch...ej sieci.
    > Po drugie jak sam piszesz masz ch...y telefon z ch...ym windows.
    > I po co zawracasz głowę eurobankowi i nam tutaj???
    > NTG
    > pl.mics.telefonia.gsm .ch..we
    > JaC

    dzieci neostrady....
    znalazłeś sobie miejsce do obrażania i wyładowywania agresji?
    odrób lekcję i pobaw się z kolegami

  • 26. Data: 2009-03-03 20:03:55
    Od: GiZmo <...@...c>

    k...@g...com pisze:

    > Nie odsyłaj mnie tu do Google, tylko sam najpierw więcej poczytaj, a
    > nie siejesz zamęt...

    Wszystko co napisałem jest prawdą, jeśli nadal uważasz że dostaniesz
    token jakimś "kanałem" to powodzenia, może ustaw kanały o numerach od 1
    do 100000 i czekaj ;). Wystarczy otworzyć pierwszy lepszy artykuł na ten
    temat np.

    http://skocz.pl/bankiertoken

    i przeczytać

    "Interesującym elementem całego systemu jest proces udostępniania
    aplikacji klientom - dystrybucja JavaTokena odbywa się za pomocą SMS
    (typu WAP-Push). Klient podczas rejestracji w banku otrzymuje SMSa z
    prośbą o zgodę na pobranie i zainstalowanie aplikacji w telefonie."

    Widać że nie masz pojęcia o GSM, nie wiesz czym dokładnie są kanały
    sieciowe i na jakiej zasadzie dystrybuowane są w nich wiadomości. Więc
    może Ty najpierw poczytaj, albo zmień bank/telefon jeśli trochę techniki
    Cię zupełnie gubi.

    Ja, korzystając z linka którego Ci podałem wcześniej, znalazłem w ciągu
    kilku minut rozwiązanie aktywacji wap push na windows mobile. Jeśli już
    uważasz mnie za "eksperta który się wymądrza" to podaj jakiś argument
    który by zaprzeczył chociaż jedynemu zdaniu które napisałem. Ale wolisz
    się opierać na jakichś bredniach znalezionych w sieci (proszę Cię, daj
    źródło do informacji że token przychodzi "kanałem" o jakimś numerze) lub
    czymś co gdzieś usłyszałeś.

    Tym się jeszcze różnimy że ja mam token eurobanku w komórce, a Ty nie. I
    sądząc po Twoim postępowaniu mieć nie będziesz. Pozdro

  • 27. Data: 2009-03-03 20:13:03
    Od: GiZmo <...@...c>

    ATZ Rzeszow pisze:

    > moze i tak ale jak w zwyklej nokii nie ustawisz 'Wiadomosci sieciowe' na
    > 'tak' to z eurobankowego tokena nici (a infolinia nie chce wysylac
    > kolejny raz i trzeba zazwyczaj zapychac do oddzialu)

    Zgadza się, w każdym telefonie te wiadomości aktywuje się inaczej i
    inaczej się nazywają. W nokiach wchodzi się w menu do opcji WEB -
    Ustawienia - Ustawienia usług sieciowych i Wiadomości sieciowe na TAK.
    Więc jest tak jak napisałeś.

    Ale zupełnie jest to rozdzielone od kanałów sieciowych które znajdują
    się w Wiadomości - Wiadomości z sieci - Tematy (i tutaj się podaje
    numery kanałów).

    To są zupełnie dwie różne opcje, chociaż wielu osobom w tym wątku się
    mylą (szczególnie autorowi).

  • 28. Data: 2009-03-03 20:21:13
    Od: bomart <b...@p...fm.skasuj.to.i.to>

    k...@g...com pisze:

    > Broadcast Channel (zaznaczone Enable) wybieramy Settings i tam jest
    > lista "Select items to receive" Można tam dodawać i ustawiać jako
    > aktywne poszczególne numery kanałów.
    > Możesz sprawdzić u siebie te ustawienia?

    Nie mam zaznaczone "Enable" i chyba tym samym listy kanalow. Token z
    eurobanku wyglada u mnie jak zwykly sms z linkiem ale na dole ekranu
    zamiast "Reply" mam "Download".
    Telefon htc touch hd ze standardowym wm 6.1, siec play.

    --
    bomart

  • 29. Data: 2009-03-03 20:46:17
    Od: GiZmo <...@...c>

    k...@g...com pisze:

    > Nie odsyłaj mnie tu do Google, tylko sam najpierw więcej poczytaj, a
    > nie siejesz zamęt...

    Teraz widzę że niepotrzebnie się w ogóle produkowałem w tym wątku bo
    dokładnie to co napisałem w 3 postach jest zawarte w PDF'ie na stronie
    eurobanku pod tytułem INSTRUKCJA OBSŁUGI TOKENÓW.

    Wklejam dla potomnych co będą mieli podobne problemy w przyszłości

    http://tinyurl.com/bf9fvh

    (nie wiem czemu ale pdfy na stronie eurobanku nie zawsze się otwierają
    pod FF, dlatego w razie problemów użyjcie IE).

  • 30. Data: 2009-03-03 21:58:11
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 3 Mar 2009 11:49:10 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    > Nie odsyłaj mnie tu do Google, tylko sam najpierw więcej poczytaj, a
    > nie siejesz zamęt...

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd - w telefonach z Windows Mobile należy zmienić
    odpowiedni klucz w rejestrze i nie ma problemów z odebraniem linka do
    tokena.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki