  • 1. Data: 2007-06-28 11:29:49
    Temat: Test przeliczników dla kk
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Trochę czasu od ostatniego testu upłynęło, więc proponuje jutro
    29.06.2007 r. o godzinie 12.00 znowu przetestować nasze kk.

    Tak jak ostatnio korzystamy z wikipedi czyli w sumie paypala:
    http://wikimediafoundation.org/wiki/Dary_pieni%C4%99
    %C5%BCne

    Bezwzględnie pamętamy o tym, że jeżeli mamy włączone przeliczanie
    przez paypal (pokaże nam się kurs przeliczeniowy i z boku link do
    strony z jego zmianą), to musimy je wyłączyć tak, żeby zadana przez nas
    kwota w orginale obciążyła naszą kk.

    Jako zadane waluty proponuję:
    Dla kart rozliczanych w EURO - wpłacamy 1 dolara
    Dla kart rozliczanych w Dolarach - wpłacamy 1 euro

    Jako walutę dodatkową to możemy ustalić jedną z:
    GBP lub 10 CZK
    albo bardziej egzotycznie NOK albo JPY

    To jak znajdą się znowu jacyś chętni?

  • 2. Data: 2007-06-29 04:42:23
    Temat: Re: Test przeliczników dla kk
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Tak jak ostatnio korzystamy z wikipedi czyli w sumie paypala:
    >http://wikimediafoundation.org/wiki/Dary_pieni%C4%9
    9%C5%BCne

    "Złóż darowiznę przez PayPal. Nie potrzebujesz konta w systemie, żeby
    złożyć darowiznę za pomocą karty kredytowej."

    No to trzeba do testu skorzystać z konta PP czy nie?... Chyba nie...

> [...]
    >przez paypal (pokaże nam się kurs przeliczeniowy i z boku link do
    >strony z jego zmianą), to musimy je wyłączyć tak, żeby zadana przez nas

    Chyba to przeliczenie domyślnie jest włączone o ile nie korzysta się z konta PP?

    >Dla kart rozliczanych w EURO - wpłacamy 1 dolara
    >Dla kart rozliczanych w Dolarach - wpłacamy 1 euro

    Dla sprawdzenia podwójnego przewalutowania?

    >To jak znajdą się znowu jacyś chętni?

    Tylko nie wiem czy w samo południe będę mógł...

    ArtB

  • 3. Data: 2007-06-29 06:55:48
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> wrote:
    > To jak znajdą się znowu jacyś chętni?

    No ja moge znowu sie z MC aspiracje z Nordei podpiac. niestety z PL nie
    mozna uzyc amexa bo to druga karta jaka mam. W przyszlym tygodniu moge
    sie zaoferowac z karta Polbanku

    Wwieslaw

  • 4. Data: 2007-06-29 11:38:10
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 06:55:48 +0000, Wwieslaw napisał(a):

    > No ja moge znowu sie z MC aspiracje z Nordei podpiac. niestety z PL nie
    > mozna uzyc amexa bo to druga karta jaka mam. W przyszlym tygodniu moge
    > sie zaoferowac z karta Polbanku

    To poczekamy na Polbank i może w przyszłym tygodniu coś wyjdzie. Sezon
    ogórkowy się zaczął i znikomy odzew jest :(

    Ja mam MC ING i VISA BZWBK (Citi nie ma co testować, bo wiadomo jaki
    wynik) Wwieslaw dorzuca Nordea i Polbank. Jakby tak jeszcze coś z
    Rajfiego, Mille, mBank, Multi, może jakieś PKO/Pekao to już by było
    całkiem dobrze.

  • 5. Data: 2007-06-29 12:37:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wwieslaw" <u...@o...pl> wrote in message news:f62adk$qbl$1@news.onet.pl...

    > No ja moge znowu sie z MC aspiracje z Nordei podpiac. niestety z PL nie
    > mozna uzyc amexa bo to druga karta jaka mam. W przyszlym tygodniu moge
    > sie zaoferowac z karta Polbanku
    >
    > Wwieslaw

    Tu masz wszystkie i na pewno beda przeliczone po kursie banku
    https://www.unicefusa.org/site/apps/ka/sd/donor.asp?
    c=duLRI8O0H&b=25934 dla
    USD
    http://www.unicef.fr/index.php4 dla EUR
    http://www.unicef.org.au/Donate-Appeals-Form.asp?App
    ealID=8 dla AUD

    MK

  • 6. Data: 2007-06-29 15:44:25
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    Sie nie znam, ale dzis robilem zakup VIsa Money.pl (karta prepaid)
    i mam taki wynik blokady

    autoryzacja -12,99 EUR
    Na blokade poszlo 50,27 zl

    Co daje poniszszy kurs za 1 euro.
    3.869899923017706023

    Kurs sredni NBP byl EUGiW 978 1 EUR 3.7658

    Kantorowy
    kupno: 3.7133 zł
    sprzedaż: 3.8098 zł

    Zobacze, czy po zejsciu blokady w sprzedaz cos sie zmieni w kwocie.

    Transakcja, tak przy okazji odbyla sie blyskawicznie

  • 7. Data: 2007-06-29 15:52:39
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysztofsf <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):
    >

    > Sie nie znam, ale dzis robilem zakup VIsa Money.pl (karta prepaid)

    BZWBK

  • 8. Data: 2007-06-30 17:15:14
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztofsf pisze:
    > Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):
    >

    > Sie nie znam, ale dzis robilem zakup VIsa Money.pl (karta prepaid)
> [...]

    Będziesz miał przeliczone po kursie BZWBK i bez żadnych fajerwerków ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-07-04 16:38:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK"

    > Tu masz wszystkie i na pewno beda przeliczone po kursie banku
> [...]

    jak nie przegapię waszej akcji to mogę dołączyc z MC Raifiego, Visa
    Fortisa
    i ew. VC ToyotaBanku, tyle ze to nie jest juz KK
    Dlaczego testujecie tylko KK - i czy te przelewy z KK są traktowane
    jako bezgotowkowe?
    *** blad ***

  • 10. Data: 2007-07-04 20:08:43
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    blad pisze:

    > jak nie przegapię waszej akcji to mogę dołączyc z MC Raifiego, Visa Fortisa
    > i ew. VC ToyotaBanku, tyle ze to nie jest juz KK

    No dobrze by było jakbyś się załapał na następny test. Z tego niestety
    nic nie wyszło, bo sezon ogórkowy w pełni i odzew znikomy. Może w ten
    piątek coś wyjdzie.

    > Dlaczego testujecie tylko KK - i czy te przelewy z KK są traktowane jako
    > bezgotowkowe?

    No masz rację - testujemy ogólnie karty tylko wiadomo, że kk można na
    pewno płacić w internecie a debetówkami to już zależy od banku. Te
    darowizny są traktowane jak tr. bezgotówkowe, więc nie ma obawy -
    sprawdzone kilkukrotnie :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski