  • 1. Data: 2002-05-15 20:02:26
    Temat: Telepekao 24 - zmiana na gorsze - wyciagi
    Od: "Mariusz Wisniewski" <m...@m...pl>

    od 1999 roku mam u nich (Telepekao 24) konto gospodarcze. Dla mnie wazne
    bylo, ze wyciagi otrzymywane raz w miesiacu byly opatrzone stemplem banku -
    bardzo istotna sprawa. Dzis otrzymalem wyciagi za kwiecien - wszystkie bez
    pieczeci banku: moje przelewy do ZUS-u bez pieczeci - i oczywiscie klopot:
    chcialem wziac niewielki kredyt w innym banku i przedstawiony, wymagany
    przez bank dowod wplaty na zus bez stempla jest bezwartosciowy!!. Dla
    prowadzacych dzialanosc gospodarcza jest zdecydowanie zmiana na gorsze. W
    marmurku dostane przynajmniej potwierdzenie wplaty akceptowane przez
    wszystkie instytucje. Czy znacie bank z dostepem do konta przez internet -
    chodzi o konto gospodarcze - bez omawianego problemu?

    Mariusz Wisniewski

  • 2. Data: 2002-05-15 21:16:34
    Temat: Re: Telepekao 24 - zmiana na gorsze - wyciagi
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    byc moze raz im sie zdarzylo, probowales zadzwonic na infolinie i
    wyjasnic sprawe? moze dosla ci potwierdzenia z pieczatka?
    (ja dostalem te potwierdzenia z bardzo slabo przybita pieczatka,
    tusz im sie skonczyl??)

    ja sie przesiadlem do multibanku, ale z innego powodu,
    telepekao24 bardzo sobie chwale (przynajmniej do teraz)

  • 3. Data: 2002-05-15 22:22:04
    Od: "Pol" <c...@g...pl>

    A TY SKAD SIE URWAŁEŚ ( CZYZBYŚ BYŁ PRACOWNIKIEM TEGO TELEPEKAO ???

    Pol

  • 4. Data: 2002-05-15 22:56:30
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik "Pol" <c...@g...pl> napisał:

    > A TY SKAD SIE URWAŁEŚ ( CZYZBYŚ BYŁ PRACOWNIKIEM TEGO TELEPEKAO ???

    Nie krzycz chlopie!
    Jesli komus dana usluga w banku odpowiada, to nie
    znaczy od razu ze w nim pracuje.

    PJ

  • 5. Data: 2002-05-16 09:17:49
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    Użytkownik "Pol" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A TY SKAD SIE URWAŁEŚ ( CZYZBYŚ BYŁ PRACOWNIKIEM TEGO TELEPEKAO ???

    a masz konto firmowe w telepekao , że tak krzyczysz?
    może nie mają szerokiego zakresu usług , ale te które są działają dobrze i
    terminowo.

    konta osobiste w telepekao i marmurki to świat , sam założyłem konto
    osobiste w telepekao i zlikwidowałem po 3 miesiącach z pianą na buzi .

    pozdrawiam,
    darek

    ps. jak nie będą stemplować to tylko multibank.

  • 6. Data: 2002-05-16 09:24:35
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    Użytkownik "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> napisał w wiadomości

    miało być : " inny świat "

    sorki
    darek

  • 7. Data: 2002-05-16 10:00:45
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    bank, prowadzenie, przelew zus, przelew us, potwierdzenie
    multibank (internet), 9, 0, 0.5, 2
    multibank (placowka), 9, 3, 2, 0
    mbank, 0, 0, 1, 5
    inteligo, 4, 3, 1.5, 6
    telepeko24, 8, %0.1, %0.1, 1.2 (mies.)

    prowadzenie + (3 x zus + 2 x us) x potwierdzenia:
    multibank (int.) - 20 zl
    multibank (plc.) - 22 zl
    mbank - 27 zl
    inteligo - 46 zl
    telepekao24 - 9.8 + (pdof + vat) x 0.001

  • 8. Data: 2002-05-16 11:43:24
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> napisał w wiadomości

    > może nie mają szerokiego zakresu usług , ale te które są działają dobrze i
    > terminowo.

    Odnośnie terminowości to mam zastrzeżenia. Od początku roku wyciągi operacji
    dostaję albo tuż przed, albo wręcz po terminie składania PIT-ów.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 9. Data: 2002-05-16 12:45:18
    Temat: Re: Telepekao 24 - zmiana na gorsze - wyciagi cd.
    Od: "Mariusz Wisniewski" <m...@m...pl>

> [...]
    > chcialem wziac niewielki kredyt w innym banku i przedstawiony, wymagany
    > przez bank dowod wplaty na zus bez stempla jest bezwartosciowy!!.

    jestem po rozmowie z TP24; wydali wewnterzne zarzadzenie o niestemplowaniu
    komputerowo przygotowanych potwierdzen przelewow, nie zamierzaja tego
    zmienic, szkoda - szukac innego banku?

    Mariusz Wisniewski

  • 10. Data: 2002-05-16 13:18:08
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > jestem po rozmowie z TP24; wydali wewnterzne zarzadzenie o niestemplowaniu
    > komputerowo przygotowanych potwierdzen przelewow, nie zamierzaja tego
    > zmienic, szkoda - szukac innego banku?

    szkoda, ze zapomnieli poinformowac klientow, opinia w dol,
    czy mozna zamowic stemplowane potwierdzenia (i za ile)?
    (moj poprzedni post sie troche zdezaktualizowal)