    Date: Wed, 5 Jan 2022 10:54:55 +0100
    Subject: Re: Te banki znowu oszukały!
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 05.01.2022 o 10:24, _Master_ pisze:

    > Zakładam że chcą/umieją pracować.

    bez tego nie ma kredytu

    > Ja najpierw wynająłem ruderę aby zaoszczędzić na kosztach dojazdu do pracy

    albo można znaleźć pracę na tyle blisko żeby koszty były jak najniższe,
    teraz to jeszcze łatwiejsze, bo wielu może pracować zdalnie

    ale miałem już klienta, który kupił bmw za chwilówkę, aby mieć czym
    dojeżdżać do pracy (miał aż 2 km w jedną stronę) i przyszedł po kredyt
    hipo...było wesoło

    > Po kilku latach spieniężyłem trochę nieruchomości żeby mieć wkład własny
    > i wziąłem kredyt dokładnie kalkulując czy mi się to opłaci

    a skąd te nieruchomości?

    > Znam ludzi którzy za PRLu dostawali mieszkania a teraz nie potrafią
    > uzbierać 20 tysi żeby je wykupić na własność

    oj są takie przypadki

    > Mojej rodzinie nikt domu nie dał za darmo. Trzeba było zapracować bez
    > legitymacji partyjnej.

    ok, ale bardziej chodzi o to co TERAZ mają zrobić młodzi, nie ma PZPR,
    PiS jeszcze domów nie rozdaje (przynajmniej nie wszystkim) więc jaka
    alternatywa dla kredytu?

    ciągle czytam, że kredyt zły, wynajem gorszy, z rodzicami nie chcemy
    więc co jest dobre?

    > Nie zarabiamy z żoną średniej krajowej ale dajemy radę bez patrzenia cy
    > wystarczy do pierwszego.

    nikt Wam do kieszeni zaglądać nie będzie

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje