  • 1. Data: 2010-04-02 17:35:47
    Temat: Tania karta kredytowa
    Od: spider <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl>

    Witam, należę raczej do tych oszczędzających niż zakredytowanych ;)
    W przyszłym roku będę się starał o kredyt hipoteczny, aby sobie wyrobić
    jakiś kawałek historii w Biku postanowiłem wziąć kartę którą będę robił
    zakupy na około 300-600 zł miesięcznie (raz w roku może coś większego),
    oczywiście spłacane terminowo. Jaką kartę polecicie żeby nie było opłaty
    za wydanie i opłata roczna była anulowana przy wyrobieniu stosunkowo
    niskiego obrotu (3-5 tys.)?
    Myślałem o Praktycznej Karcie Kredytowej Polbanku, są jakieś haki, można
    podejrzeć przez net? Zaświadczenie o zarobkach to nie problem.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-04-02 17:51:19
    Temat: Re: Tania karta kredytowa
    Od: "ktojakniemy" <k...@g...com>

    >[...] Jaką kartę polecicie żeby nie było opłaty
    > za wydanie i opłata roczna była anulowana przy wyrobieniu stosunkowo
    > niskiego obrotu (3-5 tys.)?

    Zwolnienie z opłaty rocznej przy niskich obrotach ma pomarańczowa KK z ING.
    Jeśli tylko nie przeszkadza Ci brak podglądu blokad w systemie transakcyjnym, to
    proponuję się jej przyjrzeć.
    Również pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-04-02 18:22:16
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent spider" <"spajder78[WYTNIJ] nadaje:
    > oczywiście spłacane terminowo.

    Jeśli będziesz spłacał terminowo to możesz nie mieć upragnionego wpisu w
    BIK. Nie wszystkie Banki są takie skore do wpisywania karciarzy.

  • 4. Data: 2010-04-02 18:46:46
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

> [...]
    > Myślałem o Praktycznej Karcie Kredytowej Polbanku, są jakieś haki, można
    > podejrzeć przez net? Zaświadczenie o zarobkach to nie problem.

    Nie jestem pewien dlatego prosze to sprawdzić ale KK obniża twoją zdolnośc
    kredytową dośc poważnie.

    Robak

  • 5. Data: 2010-04-02 19:07:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 19:35:47 +0200, spider napisał(a):

    > Myślałem o Praktycznej Karcie Kredytowej Polbanku, są jakieś haki, można
    > podejrzeć przez net? Zaświadczenie o zarobkach to nie problem.

    Nie widać blokad. Reszta ok. Jak masz telefon w Erze to lepsza Polbank Era.

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-04-02 19:12:07
    Od: spider <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl>

    W dniu 2010-04-02 20:46, Sir_Robak pisze:
    > Nie jestem pewien dlatego prosze to sprawdzić ale KK obniża twoją zdolnośc
    > kredytową dośc poważnie.

    Dlatego raczej wezmę mały limit i najwyżej z niej później zrezygnuję.

  • 7. Data: 2010-04-02 20:20:13
    Od: "Krzyś" <i...@...to>

    KB Visa Flag i MasterCard Elektronic, używam ich z limitem po
    1000 zł

  • 8. Data: 2010-04-02 21:06:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Kwi, 21:12, spider <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl> wrote:

    > Dlatego raczej wezmę mały limit i najwyżej z niej później zrezygnuję.
    Swoją drogą jak to wygląda:
    mamy kartę kredytową banku w których chcemy kredyt hipoteczny.
    Bank powie ok ale prosze zlikwidowac kartę? hm...

  • 9. Data: 2010-04-02 21:12:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 2 Apr 2010 14:06:41 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

    > Swoją drogą jak to wygląda:
    > mamy kartę kredytową banku w których chcemy kredyt hipoteczny.
    > Bank powie ok ale prosze zlikwidowac kartę? hm...

    Raczej odwrotnie, niektóre proponują kartę dodatkowo (znajomy tak
    polbankową dostał).
    --
    Kojer

  • 10. Data: 2010-04-03 08:32:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    spider pisze:

    > Dlatego raczej wezmę mały limit i najwyżej z niej później zrezygnuję.

    jeszcze KIS z OF jest ok, tam nie ma żadnych limitów do wyrobienia

    kk może ale nie musi obniżyć zdolności, z pewnością nie robi tego "dość
    poważnie"

    --
    pozdrawiam
    RobertS