eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTakim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się. › Re: Takim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się.
  • Data: 2013-10-24 16:03:50
    Temat: Re: Takim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote:

    > --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    > Data: 23/10/2013
    > Temat: Ważne informacje dotyczące Twojego Rachunku
    > Wiadomość
    >
    > Szanowni Państwo,
    >
    > Informujemy, że dnia 26 października 2013 r. przynajmniej jeden z Państwa rachunków
    prowadzonych w Raiffeisen Polbank zostanie zamknięty. Rozwiązaniu ulegną zawarte z
    Państwem umowy rachunków spełniających kryteria wskazane w par. 3 ust. 8 i 9
    Regulaminu Konta. Oznacza to, że:

    > 1) jeżeli nie korzystają Państwo z Rachunku Podstawowego i Rachunku
    Dodatkowego przez okres dwóch lat i ich saldo wynosi nie więcej niż 0,01 PLN (lub
    równowartość tej kwoty w walucie obcej) oraz Rachunki nie służą do spłaty kredytów
    udzielonych przez Bank - Rachunki te zostaną zamknięte,

    > 2) jeżeli korzystają Państwo z Rachunku Podstawowego, ale nie korzystają z
    Rachunku Dodatkowego przez okres dwóch lat i jego saldo wynosi nie więcej niż 0,01
    PLN (lub równowartość tej kwoty w walucie obcej) i Rachunek ten nie służy do spłaty
    kredytu udzielonego przez Bank, zamknięty zostanie tylko Rachunek Dodatkowy.
    > Z poważaniem
    >
    > I mam, jak to się mówi, ambiwalentne uczucia. I tak bym zamknął te
    > rachunki (pomagajacy + 6 mocnych), ale sposób powiadomienia i termin (3
    > dni) budzi mój niejaki niesmak.
    > KJ

    tak to jest jest ktoś mało inteligentny redaguje komunikaty.