  • Data: 2019-06-11 10:01:48
    Temat: Re: Tajemniczy nabywca z zagranicy, wpłata na konto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2019 09:43:35 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Z drugiej strony - to, czego żąda Daniel jest typowe w przypadku chęci
    > dokonania przelewu z zagranicznego banku. Nie ma powodów, aby tych
    > danych nie podać,
    Pełna zgoda
    Kilka razy już takie zabawy miałem jak na OLx coś wystawiłem
    Podałem dane i zaczęła się zabawa- sfałszowane potwuerdzenie przelewu, przelew
    zablokowany do weryfikacji i prośba do mnie że mam kwoptę weryfikacyjną 50usd wysłać
    i tego typu cyrki
    Pomysłowi ludzie po drugiej stronie sa
    Ostatnio do przelewu "ubezpieczenia" podali nr konta w nbanku więc i w Polsce mają
    konta na słupy pozakładane.

    > a motocykl wydać tylko po wpłynięciu pieniędzy na konto.

    A to podstawa.

    > Na razie nie ma żadnych przesłanek, aby tak sądzić.
    Z 5 takich sytuacji miałem w ostatnich latach i zawsze zaczęło się kręcenie
    Kilka sytuacji opisywałem "online" na tej czy sąsiednich grupach
    Raz nawet maile z FBI bodajże dostałem ze chcę oszukać ich obywatela i nie wysyłam mu
    towaru gdy on kasę wysłał.
    Ostatnia sprawa z przed kilku tygodni- miły człowiek pożyczkę mi proponował tylko
    ubezpieczenie mu na western union lub do nestbaku miałem wpłacić.

    Poczekamy zobaczymy;)