  • Data: 2019-06-11 14:12:37
    Temat: Re: Tajemniczy nabywca z zagranicy, wpłata na konto
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-11 o 13:30, Liwiusz pisze:

    > Napisz, że nie ma sprawy, czekaj na przelew - i raportuj :)

    Człowiek bardzo szybko odpowiada na moje maile.
    Zgodziłem się, żeby przysłał mi przelew w wysokości ceny motocykla + 3
    tys. zł na koszty transportu. Po chwili dostałem dwa maile od Secure
    Trust Bank potwierdzające przelew. Napisałem człowiekowi, że jak tylko
    dostanę pieniądze, to zapłacę za transport. Na to on już w tonie
    popędzającym, że muszę najpierw wysłać 3 tys. zł na konto firmy
    transportowej, której dane są podane, aby przelew kierowany do mnie
    został uruchomiony :-)