  • Data: 2015-06-25 14:36:49
    Temat: Re: Tablet od Citi a modem - pytanie techniczne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 13:29:55 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Cena faktycznie atrakcyjna, jak za tablet z 3G, winde i klawisze,
    > ale już klamka zapadła - kurier w drodze.
    Odstąpienie od umowy;)
    Nie wypowiem się na temat tego konkretnego modelu tableta Lenovo który zamówiłeś ale
    mam złe wspomnienia z firmą lenovo.
    Sprzęt serwisują w Medionie w Niemczech, z moim lapkiem bujali się ładnych kilka
    tygodni i każdy mi cos innego mówił. Normą chyba już u nich jest że jak wyślesz
    sprzęt do serwisu to piszą że wykryli uszkodzenia z winy użytkownika. Więc jak taka
    konieczność u Ciebie zajdzie to przed wyslaniem rób 100 zdjęć
    > Nie wiem jak to coś z klawiaturą się kumpluje (spinka, BT ?)
    Taki złącze jest w tablecie i w tej obudowie od klawiaturymagnes. Fajnie i
    bezproblemowo się łączy
    > no i najwazniejsze - musiałaby to kobieta sama sobie pomacać
    > czy jej pasuje (plastiki, design) ... Lenovo macała i spasowało.
    > Pierwotnie chciała go solo z androidem, ale przekonałem ją do wersji z
    > Windą.
    A tu masz rację. Wcześniej tablet z androidem teraz ten z winda- zdecydowanie
    bardziej komfortowa i mniej problemowa praca.