eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity! › Re: Tablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity!
    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie
    DARMOWEJ karty Simplicity!
    Date: Sun, 17 Jan 2016 11:47:24 +0100

    raz-dwa-trzy wrote:

    > http://livesmarter.pl/tablet-lenovo-lub-telefon-gala
    xy-tab-za-wyrobienie-
    karty-simplicity/

    > Wystartowała kolejna edycja promocji Citibanku z gadżetem za wyrobienie
    > karty kredytowej.
    > Nie dość więc, że bank ufunduje nam tablet bądź telefon, to na dodatek
    > nie zapłacimy nic za posiadanie karty. Szykuje się hit?
    >
    > Promocja ,,Zostań posiadaczem karty kredytowej Citibank i odbierz swój
    > gadżet" przeznaczona jest dla osób, które nie były posiadaczem żadnej
    > głównej karty kredytowej Citibank od 1 stycznia 2014.

    Telefon, który jest premią w tej ofercie został wydany w 2015Q1. Czyli
    obecnie ma już rok. Warunki promocji są takie, że premię otrzymamy po
    spełnieniu warunków. Jeżeli uda się uruchomić kartę jeszcze w styczniu, to
    warunki możemy spełnić najwcześniej w kwietniu - i prawdopodobnie w ostatnim
    dniu kwietnia jest to weryfikowane. Premię prześlą nam w max 30 dni, czyli
    do końca maja.

    Pod koniec maja ten telefon będzie miał już praktywnie 1.5 roku od premiery
    i jego wartość to na pewno nie będzie już 449 PLN. Zresztą już obecnie można
    nabyć na allegro ten model w cenie około 350 PLN i jest to urządzenie nowe z
    pełną gwarancją.

    Natomiast rzeczywiście premia za uruchomienie karty Simplicity wydaje się
    OK, jeżeli ta karta rzeczywiście nie ma opłat za użytkowanie. Dodam, że
    kartę kredytową wykorzystuję głównie do zakupów przez internet, żeby być
    objętym zwrotem w przypadku gdyby towar do mnie nie dotarł.

    --
    Wysłane z pola.