  • 1. Data: 2002-04-26 11:07:06
    Temat: TP SA - przelew za rachunek - jak???
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jak należałoby wykonać przelew za rozmowy w TPSA?? Chodzi mi o to, co wpisac w
    pole tytuł przelewu i na jakie konto. Bo po reorganizacji tej "firmy" nie moge
    juz płacić rachunków w Biurze Obsługi Klienta koło mojego domu, tylko musze
    jechac na drugi koniec miasta. A jakos wybitnie nie chce mi się tego robic, bo
    to ani po drodze, ani przyjemnie.
    Dzięki za podpowiedzi.

    Grześko

  • 2. Data: 2002-04-26 11:13:32
    Temat: Re: TP SA - przelew za rachunek - jak???
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Witam.
    > Jak należałoby wykonać przelew za rozmowy w TPSA??

    dla pewnosci mozesz zapytac w Twoim BOKu, ja wpisuje
    nr faktury, nr telefonu i jeszcze nazwisko abonenta bo
    telefon nie jest na mnie

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-04-26 11:13:33
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Jak należałoby wykonać przelew za rozmowy w TPSA?? Chodzi mi o to, co
    wpisac w
    > pole tytuł przelewu i na jakie konto.

    Nr konta masz podany na FA, a tytul przepisz taki jak jest podany na FA

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-04-26 11:20:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <g...@p...onet.pl>
    > Jak należałoby wykonać przelew za rozmowy w TPSA??

    najlepiej Poleceniem Zaplaty ale to chyba tylko w Warszawie na razie dziala

    > Chodzi mi o to, co wpisac w pole tytuł przelewu i na jakie konto. (...)

    konto juz identyfikuje twoj telefon wiec tytul chyba obojetny - mozesz tam
    wpisac swoj numer id podawny na fakturach
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-04-26 11:24:36
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wpisac w
    >
    > Nr konta masz podany na FA, a tytul przepisz taki jak jest podany na FA

    Trzeba tez dodac numer abonenta ( nie ten sam co numer telefonu), jest na
    fakturze. Warto podac za jaki miesiac jest faktura np. styczen/02

    AO

  • 6. Data: 2002-04-26 11:27:59
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    pytanie po co wpisywac dodatkowe dane? niech sie pomecza troche...

    ja wpisuje tylko numer faktury.

    zadnych problemow dotychczas i w przyszlosci tez nie przewiduje

    radek\

  • 7. Data: 2002-04-26 11:48:57
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > ja wpisuje tylko numer faktury.

    a nie lepiej to co jest u nich na FA w tytule przelewu? -wg mnie to samo
    naezy przepisac na przelew.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-04-26 12:47:06
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wpisac w
    >
    > Nr konta masz podany na FA, a tytul przepisz taki jak jest podany na FA

    Jestem właśnie po rozmowie z BOK. Pani powiedziała, że musze w banku zgłosić
    to, że chce płacic zarachunek przelewem. NAstepnie z karteczka z banku przyjśc
    do BOK i wtedy bank już bedzie za mnie opłacał przelewey. Jak zapytalem, co mam
    zrobić, jak mam konto w banku internetowym - to najpierw usłyszałem
    baaaaaaaardzo długi wciąganie powietrza, a potem Pani zasugerowała, żebym może
    założył konto w PKO BP, bo tampłace tylko 3 zł za przelew, a nie 6 jak w innych
    bankach. Czy to jest prawda (chodzi mi o procedurę, nie stawki za przelewey),
    czy tez moge sobie kiedy chce, za który chcę rachynke płacic przelewem?? Czy
    tylko może to być zlecenie stałe???

    Grzesiek

  • 9. Data: 2002-04-26 13:08:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    przelewey),
    > czy tez moge sobie kiedy chce, za który chcę rachynke płacic przelewem??

    kochane panie z tepsy ;-) rachunek placony przez mBank od jakis 5 miesiecy -
    w tytule przepisuje to co oni podaja na FA a wyglada to:

    FKC92951310/004/02 + numer telefonu - taki dokladnie zapis jest na
    wsytawianej FA

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-04-26 22:17:09
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    wiadomości
    > Witam.
    > Jak należałoby wykonać przelew za rozmowy w

    Jeżeli masz podany kod kreskowy a pod nim dość
    długi ciąg cyfr to najlepiej przepisz to do tytułu
    przelewu (jak sie dobrze przypatrzysz to zobaczysz
    tam i nr telfonu, id klienta, miesiąc za jaki
    wpłacasz i ....) ale trzeba uważać bo co miesiąc
    pewne dane ulegaja w nim zmianie.

    > i na jakie konto.

    A nie masz podanego na co miesięcznej fakturze ?

    Sark