  • 11. Data: 2002-04-29 06:28:31
    Temat: Re: TP SA - przelew za rachunek - jak???
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > TPSA?? Chodzi mi o to, co wpisac w
    >
    > Jeżeli masz podany kod kreskowy a pod nim dość
    > długi ciąg cyfr to najlepiej przepisz to do tytułu
    > przelewu (jak sie dobrze przypatrzysz to zobaczysz
    > tam i nr telfonu, id klienta, miesiąc za jaki
    > wpłacasz i ....) ale trzeba uważać bo co miesiąc
    > pewne dane ulegaja w nim zmianie.

    > A nie masz podanego na co miesięcznej fakturze ?

    ano mam, ale byłem chyb atroszeczkę zakręcony, jak zadawałem to pytanie. A
    potem jeszcze rozmowa z BOK TP SA całkiem mnie załamała :-((

    Grześko

  • 12. Data: 2002-04-29 07:48:30
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    > ano mam, ale byłem chyb atroszeczkę zakręcony, jak zadawałem to pytanie. A
    > potem jeszcze rozmowa z BOK TP SA całkiem mnie załamała :-((

    Unikaj takich rozmów ;) bo na ogół tak się kończą.

    Jak się kłócą a nie mają racji, to mailuj na d...@m...tpsa.pl -
    ja tak raz zrobiłem i zaraz do mnie zadzwonili z W-wy (!), przedtem
    zadzwonili też do mojego BOKu i tak ich ustawili, że jak tam po godzinie
    poszedłem, to czekał na mnie kierownik, prawie czerwony dywan :) i za
    plecami szmery "to ten Pan, co z centrali w jego sprawie dzwonili..."

    Historyjka iście z lat '70 ... acha, sorki że OT, ale mam nadzieję
    wybaczycie ...

  • 13. Data: 2002-04-29 23:15:06
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > poszedłem, to czekał na mnie kierownik, prawie
    czerwony dywan :) i za
    > plecami szmery "to ten Pan, co z centrali w jego

    Sark