    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TP SA akcje - gdzie korzystnie SPRZEDAC
    Date: Wed, 09 Jul 2003 17:47:12 GMT

    In article <beh0hk$sv1$1@nemesis.news.tpi.pl>, r...@i...pl says...

    > Użytkownik "Michal" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tak, samochodowej ;-)
    >
    > chodzi o to jak najkorzystniej ?? w jaki sposob ?? (bo musze sprzedac na
    > dniach)
    >
    > chodzi o oplaty, podatek itp ??

    Generalnie to na GWP poprzez biuro maklerskie (gdyz tam znajdziesz
    najwieksza ilosc inwestorow chetnych kupic te akcje).
    Jesli chodzi ci o oplaty zwiazane z prowadzeniem rachunku maklerskiego i
    prowizja zasprzedaz to nie jestem w stanie ci powiedziec, ktore biuro
    robi to najlepiej.

    Jesli masz w reku tylko swiadectwo depozytowe to chyba nie uda ci sie
    zrobic tego "na dniach". Swiadectwo depozytowe wymaga potwierdzenia u
    sponsora emisji i "przetrasnferowania" akcji pomiedzy biurami
    maklerskimi. Kiedys to trwalo kilka tygodni (teraz nie wiem .... nie
    bawilem sie w rynek pierwotny)

    Jezli mowisz o akcjach pracowniczych nabytych nieodplatnie to bedzisz
    musial odprowadzic podatek (chyba PT-11????)

    AP