  • 1. Data: 2003-06-24 07:52:50
    Temat: TOiP PeKaO SA
    Od: i...@p...onet.pl

    Poszukuję TOiP PeKaO S.A. obowiązującej w dniu 29 marca 2001. Czy ktos z miłych
    grupowiczów ma to w swoim archiwum?
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    PS. Nie musi byc kompletna. Interesuje mnie szczególnie prowizja od całkowitej
    spłaty kredytu samochodowego denominowanego w walucie.

  • 2. Data: 2003-06-24 08:06:46
    Temat: Re: TOiP PeKaO SA
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Tylko po co ci TOiP z tego dnia.
    Jesli chcesz splacic kredyt to dla ciebie jest istotna obecna TOiP.
    Tak to dziala z TOiP niestety.

  • 3. Data: 2003-06-24 08:45:57
    Od: i...@p...onet.pl

    Mimo to chce spróbować powalczyć (o ile oczywiście stare warunki są
    korzystniejsze od nowych). Wiem, że nie jestem bez szans.
    A może ktoś ma doświadczenie z upierania sie przy warunkach z dnia zawarcia
    umowy?
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-06-24 09:16:41
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

> [...]
    > korzystniejsze od nowych). Wiem, że nie jestem bez szans.
    > A może ktoś ma doświadczenie z upierania sie przy warunkach z dnia
    Moje zdanie jest takie ze nie masz zadnych szans. Umowa to umowa a jesli
    masz TOiP to TOiP z dnia operacji a nie sprzed kilku lat.

  • 5. Data: 2003-06-24 14:15:55
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Darek wrote:
> [...]

    Tak to wygląda w teorii, ale jest jeszcze kilka spraw które można
    "pomacać".
    Na przykład sposób poinformowania klienta o zmianie TOiP, dopełnienie
    przez bank pozostałych postanowień umowy itp.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl