    From: "jakson" <j...@e...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: T-Mobile/Sync a opłaty za naklejkę zbliżeniową
    Date: Wed, 1 Jul 2015 07:40:39 +0200

    > Wiecie czy T-Mobile / były Alior Sync pobiera opłaty za nieużywaną
    > naklejkę zbliżeniową?

    Przyznam szczerze, że zapomniałem o posiadaniu naklejki zbliżeniowej,
    ale syncową debetówką wyrobiłem bezgotówkowo znacznie więcej niż 200zł,
    mimo to pobrali 6zł (za nigdy nie użytą naklejkę).

    W normalnych bankach wystarczy sumarycznie wyrobić ileś tam -
    - niestety w TMUB trzeba nabić >= 200zł na każdej karcie.
    Cwaniacy, oszuści, ...

    Czas zamknąć ichnie karty i pewnie niedługo konto.
    Jedyne co tam jeszcze trzyma to darmowe szybkie przelewy.