  • 1. Data: 2015-07-01 03:05:10
    Temat: T-Mobile/Sync a opłaty za naklejkę zbliżeniową
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Wiecie czy T-Mobile / były Alior Sync pobiera opłaty za nieużywaną naklejkę
    zbliżeniową?

  • 2. Data: 2015-07-01 07:40:39
    Temat: Re: T-Mobile/Sync a opłaty za naklejkę zbliżeniową
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Wiecie czy T-Mobile / były Alior Sync pobiera opłaty za nieużywaną
    > naklejkę zbliżeniową?

    Przyznam szczerze, że zapomniałem o posiadaniu naklejki zbliżeniowej,
    ale syncową debetówką wyrobiłem bezgotówkowo znacznie więcej niż 200zł,
    mimo to pobrali 6zł (za nigdy nie użytą naklejkę).

    W normalnych bankach wystarczy sumarycznie wyrobić ileś tam -
    - niestety w TMUB trzeba nabić >= 200zł na każdej karcie.
    Cwaniacy, oszuści, ...

    Czas zamknąć ichnie karty i pewnie niedługo konto.
    Jedyne co tam jeszcze trzyma to darmowe szybkie przelewy.

  • 3. Data: 2015-07-01 18:33:37
    Od: luc <b...@g...de>

    Właśnie przesłali sms:
    Na Twoim koncie bankowym zostala omylkowo naliczona oplata za karte NFC/naklejke
    zblizeniowa. Oplata zostala zwrocona. Przepraszamy za niedogodnosci.

    pzdrwm
    luc